تبادل تجربیات علمی دانشمندان ایرانی و آلمانی در خصوص تاثیر وراثت بر بیماریهای روانی

دو متخصص و دانشمند برجسته علم ژنتیک از کشور آلمان، که به دعوت مراکز تحقیقاتی ژنتیک و سایکوز دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به ایران سفر کرده‌اند، با انجام دو سخنرانی علمی، تجربیات خود در زمینه نقش ژنتیک در بیماریهای روانی را در اختیار متخصصان و اساتید ایرانی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مارسلا ریتشل ( Marcella Rietchel ) " سخنرانی خود تحت عنوان "Success in understanding psychiatric disorders through genome approaches” و پروفسور " مارکوس نوتن (Markus Nothen ) " سخنرانی با موضوع "Genome approaches in multifactiorial disorders” جهت متخصصان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ارائه دادند.

این دانشمندان آلمانی همچنین از مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی روانپزشکی رازی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی و آموزشی روانپزشکی در ایران و خاورمیانه که تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فعالیت می‌کند، بازديد نمودند.

هدف از این برنامه، تعاملات علمی و تبادل تجربیات در خصوص تاثیر وراثت بر بیماریهای روانی بین متخصصان آلمانی و دانشجویان، هیات علمی و اساتید روانپزشکی شاغل در این مرکز درمانی و آموزشی، بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار