دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افتخار آفریدند

کسب دو مدال نقره در ششمین المپیاد علمی دانشجویان وزارت بهداشت

کسب دو مدال نقره ششمین المپیاد علمی دانشجویان وزارت بهداشت یکی از دستاوردهای دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است.

فرحناز محمدی رئیس مرکز مطالبات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  افزود: المپیاد یکی از حرکت‌های خوب وزارت بهداشت در راستای توسعه مهارت‌های دانش پژوهی و شکوفایی پتانسیل بالقوه دانشجویان در بدنه آموزش عالی کشور است که زمینه‌ساز رشد توانایی‌ها و فعالیت‌های دانشجویان نیز می‌باشد. 

وی ضمن اشاره به کسب دو مدال نقره توسط یک تیم سه نفره در ششمین المپیاد علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی چند ماه باقی‌مانده به المپیاد به آماده‌سازی دانشجویان پرداخت که امیدواریم در هفتمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای کشور با مدیریت زمانی و همچنین برنامه ریزی مرکز EDC شاهد دستاوردهای مطلوب دیگری نیز باشیم. 

محمدی ضمن اشاره به برنامه‌های متعدد مرکز مطالعات و توسعه که از اردیبهشت ماه آغاز گردیده و ادامه خواهد داشت گفت: دانشجویان واجد شرایط علاقه‌مند و نخبه ضمن ورود به این عرصه می‌توانند آمادگی لازم برای ورود به المپیاد را کسب نمایند. 

المپیاد علمی نیازمند بسیج‌همگانی دانشجو، اساتید و مسئولین دانشگاه است
فرحناز محمدی رئیس مرکز مطالعات آموزش پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن تاکید بر برنامه ریزی مرکز EDC جهت توانمند‌سازی دانشجویان شرکت کننده در هفتمین المپیاد علمی دانشجویان وزارت بهداشت اذعان داشت: ایجاد انگیزه در دانشجویان جدید ‌الورود و سایر دانشجویان از حرکت‌های اساسی اساتید و متولیان آموزش در دانشگاه‌هاست که با محقق شدن آن شاهد ارتقاء دانشگاه و در ‌‌نهایت نخبه پروری و ارتقاء نظام علمی کشورمان خواهیم بود.

 گفتنی است، ششمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور چهار حیطه استدلال بالینی تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت و هنر در امور پزشکی برگزار گردید و معصومه سیاح و سعید عسگریان از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی حائز دو مدال نقره دو بخش مدیریت نظام سلامت شدند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار