از سوی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی صورت گرفت

برگزاری اولین دوره آموزشی آشنایی با اصول ارگونومی

دوره‌های آموزشی جهت ارتقای سطح سلامت کارکنان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌شود.

 بهرام حدادی مسئول آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، افزود: اولین کارگاه آموزشی آشنایی با اصول ارگونومی در محل کار جهت ارتقای سطح سلامت کارکنان در این دانشگاه برگزار شد که حدود ۶۰ تن از همکاران در آن شرکت کردند. 

وی افزود: شیوه صحیح نشستن، راه رفتن، کار با کامپیو‌تر و انواع ورزش‌ها و نرمش‌ها که انجام آن در محل کار امکانپذیر است، از جمله مباحث آموزشی است که از طریق اساتید گروه ارگونومی دانشگاه به کارکنان، آموزش داده شد. 

حدادی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای دوره‌های بعدی با هدف ارتقای سطح سلامت کارکنان، گفت: قرار است ماه آینده نیز کارگاه دیگری در ارتباط با سلامتی کارکنان برگزار شود تا از این طریق ادامه مباحث مربوط به اصول ارگونومی به کارکنان آموزش داده شود. 

مسئول آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همچنین از برگزاری حدود صد کارگاه و دوره آموزشی دیگر تا پایان سالجاری برای کارکنان این دانشگاه، خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی در ارتباط با حرفه و شغل کارکنان که اکثرا تخصص‌های مالی، اداری و توانبخشی را شامل می‌شود، تا پایان امسال برنامه ریزی شده که به مرور برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: ارگونومی ، سلامت ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.