اعضای کمیسیون کشاورزی اواخر هفته آینده برای بازدید از استعدادهای بخش کشاورزی و محیط‌زیست و جنگل‌های اسالم، به استان گیلان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

 این کمیسیون ضمن تبادل اخبار کشاورزی، آب و منابع طبیعی، محیط‌زیست و هوا‌شناسی، طرح و لایحه الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال۱۳۸۰ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن، طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی را بررسی می‌کند.

همچنین کمیسیون کشاورزی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه مرز زمینی اسندره و سرو و گزارش هیأت تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور، گزارش هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالا‌ها را بررسی می‌کند.

اعضای کمیسیون کشاورزی اواخر هفته آتی به استان گیلان سفر می‌کنند تا از استعدادهای بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط‌زیست استان و جنگل‌های اسالم بازدید کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار