جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جلسات کمیته بررسی بورسیه‌های وزارت علوم از هفته آینده آغاز می‌شود/ بررسی پرونده‌ بورسیه‌ها از سال 68 تا امروز

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری اولین جلسه کمیته بررسی بورسیه‌های وزارت علوم در هفته آینده خبر داد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از برگزاری اولین جلسه کمیته بررسی بورسیه‌های وزارت علوم بعد از تعطیلات مجلس خبر داد و گفت: هفته آینده، اولین جلسه این کمیته برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان این که مجلس مصمم است نقش نظارتی خود را در بررسی پرونده بورسیه‌های وزارت علوم ادامه دهد، اظهار داشت: البته وزارت علوم نیز در چارچوب وظایف داخلی خود در این باره کمیته‌ای تشکیل داده که آقایان "پورمختار" و "دواتگری" نیز در جلسات این کمیته به عنوان شخصیت‌های حقیقی حضور دارند.   
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که حضور این دو نماینده در کمیته وزارت علوم به معنای شخصیت‌های حقوقی از سوی مجلس نیست، تصریح کرد: حضور این افراد در کمیته مذکور، ارتباطی به وظیفه نمایندگی آن‌ها یا مجلس ندارد و از آن‌جایی که وزارت علوم یکی از حیطه‌های وظایفی کمیسیون آموزش است، این کمیسیون وظایف نظارتی خود را انجام خواهد داد.   
 
وی با بیان این که نتیجه کار این کمیته در صحن علنی مجلس قرائت نخواهد شد، گفت: در صورت ثابت شدن هر تخلفی در گزارش کمیته، مراجع قانونی آن را پیگیری خواهند کرد.   
 
جعفری در پایان یادآور شد: این کمیته موضوع بورسیه‌های وزارت علوم را از زمان تصویب قانون بورس در سال 68 بررسی می‌کند تا هیچ شبهه‌ای در این موضوع باقی نماند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار