علوی فاضل:

دانشگاه آزاد با بیش از ۲۵۰۰۰ دکتری و بورسیه، ظرفیت پذیرش در رشته-محل‌های جدید را داراست

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۲۵۰۰۰ دکتری و بورسیه ظرفیت پذیرش و تشکیل کلاس در رشته محل های جدید را داراست و درست براساس همین ظرفیت است که مجوز رشته/محل‌های جدید به این دانشگاه داده شده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون، علوی فاضل معاون سنجش دانشگاه آزاد گفت:  دانشگاه آزاد اسلامی با استخدام بیش از ۲۵۰۰۰ هزار دکتری و بورسیه ظرفیت پذیرش و تشکیل کلاس در رشته محل‌های جدید را داراست و درست براساس همین ظرفیت است که وزارت علوم مجوز تشکیل رشته/محل‌های جدید را به این دانشگاه داده است. 

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تربیت کادر متخصص و زبده توانسته به یکی از قطبهای ارائه دهنده تحصیلات تکمیلی در خاورمیانه مبدل شود. 

علوی فاضل تأکید کرد: کادر علمی دانشگاه آزاد اسلامی از کلیۀ کشورهای اطراف مثل آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان و غیره قوی‌تر است و سطح علمی واحدهای دانشگاه آزاد به مراتب از ظرفیت علمی موجود در این کشور‌ها بالا‌تر است. 

وی در ادامه گفت: در حال حاضر دانشگاه ازاد اسلامی با بیش از ۱۲۰۰۰ استادیار و بالا‌تر از آن و ۷۰۰۰ نفر دانشجوی دوره دکتری (مربیان هیأت علمی این دانشگاه) توان برگزاری کلاس در مقاطع مختلف به ویژه تحصیلات تکمیلی و ارائه تز‌ها و پایان نامه‌های پژوهشی مناسبی در سطح کشور را داراست. 

علوی فاضل گفت: ما از طریق فراخوان درحال جذب بالغ بر ۶۰۰۰ نفر به عنوان هیأت علمی هستیم که همه این‌ها بیانگر آنست که زمینه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد و ارتقاء دوره‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری فراهم شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۱۲:۵۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
توسعه با کدام هیات علمی ؟
رشته ای که در سال قبل فقط در 3 مرکز ارائه می شد و 2 مرکز ان توسط استاد پروازی اداره می شد امسال چطور در 30 مرکز دیگر دایر شده است؟
چرا توسعه در همه رشته ها بصورت کیلویی اتفاق افتاده است؟
مگر همه رشته ها وضعیت یکسانی دارند؟
آخرین اخبار