قاسم جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

2 هزار و بیست پرونده بورسیه‌ از تخلف عاری است/ این فضا سازی‌ها آبروی علمی کشور را تحت الشعاع قرار داده است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:بررسی‌های انجام شده در پرونده بورسیه‌‌ها حاکی از آن است که موارد تخلف بورسیه‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بوده است و از ابتدا در خصوص این پرونده اغراق و فضا سازی شده است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بررسی‌های انجام شده در پرونده بورسیه‌‌ها حاکی از آن است که موارد تخلف بورسیه‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بوده است و از ابتدا در خصوص این پرونده اغراق و فضا سازی شده است. 

وی گفت: کمیته ۵ نفره کمیسیون آموزش مشخص کرده که تخلفات در پرونده معروف به تخلف ۳ هزار دانشجوی بورسیه کمتر از ۱۰۰ نفر هستند و با آبروی بقیه افراد بازی شده است که باید در این زمینه از آبروی آن‌ها دفاع شود. 

وی با بیان اینکه این فضا سازی‌ها آبروی علمی کشور را تحت الشعاع قرار داده است، خاطر نشان کرد: دو هزار و بیست نفر از افرادی که اسامی آن‌ها در لیست بورسیه‌های غیرقانونی بوده هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند و باید وزارت علوم هرچه سریع‌تر ابهامات این پرونده را برطرف سازد. 

وی افزود: خواسته ما این است تا قبل از پایان تعطیلات مجلس و شروع سال تحصیلی دولت بررسی موضوع بورسیه‌ها را به اتمام رسانده و نتایج آن را اعلام کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۰:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
جناب آقای جعفری اصلا یک پرونده هم تخلف باشه برا وزارتخانه ای مثل وزارت علوم زیاده چه برسد که الان بیش از هزار پرونده تخلف دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
جای تاسف است که دانشجویان با استعدادی که بدون هیچ سهمیه ای و با تلاش خودشان در مقطع دکترا پذیرفته شدند در دانشگاههای ما جای خودشان را به افرادی دادن که حتی تو ازمون ورودی مقطع دکترا مجاز به انتخاب رشته هم نشدند ولی الان با سهمیه دانشگاه در مقطع دکترا پذیرفته شه اند...تخلف این است
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۸:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
وزیر علوم هم میخواست همین کار رو بکنه. پس چرا کنارش کذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
احتمالا این فرد هم خودش یا بستگانش جزء بورسیه ها هستن که میگه اغراق نمایی شده
آخرین اخبار