سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تمدید رسمی قراداد خود با مسولان فدراسیون گفت: از مردم ایران که به من اعتماد دارند تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی روش در جلسه تمدید قرارداد خود گفت: از مردم ایران که به من اعتماد دارند تشکر می‌کنم و از ابراز علاقه بازیکنان نیز خیلی خوشحالم، اصحاب رسانه از من حمایت کردند و این موضوع باعث خوشنودی من است.

وی تصریح کرد: کارهایی که در سه سال و نیم گذشته انجام دادیم راحت نبوده است در این دوره جدید نیازمند حمایت‌های لازم هستیم تا بتوانیم سربلند شویم.

کی‌روش خاطرنشان کرد: تعهد دیگرم این است که با کمک بازیکنان، مربیان و هواداران فوتبال ایران باعث موفقیت‌های بزرگی شویم و با سخت‌کوشی و تلاش برابر رقیبانی همچون بحرین و قطر موفق باشیم.

کفاشیان که در این جلسه حضور دارد گفت: به این نتیجه رسیده بودیم که کی‌روش می‌تواند تیم ایران را موفق کند و هدف ما از بستن قرارداد با کی‌روش رفتن به جام جهانی 2018 روسیه می‌باشد. کی‌روش این قول را داد که به تیم امید و زیر 19 سال کمک کند و او شناخت خوبی از ایران دارد و  از سرمربی‌ها خواهش می‌کنیم نظرات خودشان را به ما بدهند تا ما به کی‌روش انتقال دهیم و در پایان به عنوان برتر آسیا دست پیدا کنیم.

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص دستیار ایرانی خود گفت: ما باید با فدراسیون صحبتهای تکمیلی را انجام دهیم و طبق توافقات 2 طرفه اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برای پیشرفت فوتبال چه باید کرد گفت: در تمام دنیا قضاوت بر پایه نتایج است ولی باید برای آینده به این بیندیشیم که چه نتیجه‌ای باید بگیریم و اعداد و ارقام مهم نیستند، فکر می‌کنم مراحل آماده‌سازی که قبل از جام جهانی داشتیم عملکرد خوبی داشتیم ما در جام جهانی مقابل سه تا از بهترین تیمهای اروپا، آمریکا و آفریقا بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم و مطمئنا باید پیشرفتمان را تداوم ببخشیم ‌ولی فکر می‌کنم هدفی که در فدراسیون است ارتقا بخشیدن به سطوح فوتبال و همچنین کیفیت مربیان و بازیکنان می‌باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه 2 ماه از وقتمان از دست دادیم باز هم اولویت اولمان صعود به جام جهانی است اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم، بعد از 4 سال فکر می‌کنم من را شناخته باشید من کسی نیستم فقط وعده و وعید بدهم کاری می‌کنم با تلاش زیاد به اهدافمان برسیم بعد از جام جهانی گفتم اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم می‌توانیم به مدال در جام ملتهای آسیا برسیم هدف ما این است که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و در جام ملتهای آسیا نتایج خوبی داشته باشیم اما هدف دوم ما این است بازی بعدی را برنده باشیم و این یعنی صعود به جام جهانی 2018 روسیه. می‌خواهیم اردوی بعدی تیم ملی را در کشور پرتغال برگزار کنیم.

کفاشیان بیان کرد: قرارداد کی‌روش تا جام جهانی 2018 روسیه است، ولی با توجه به عملکردش در جام ملت‌ها تصمیم می‌گیریم که بعد از جام ملت‌های آسیا ادامه همکاری داشته باشیم یا نه؟

وی در ادامه گفت: دلیل طول کشیدن زمان بستن قرارداد کی‌روش این است که می‌خواستیم با گرفتن نظرات کارشناسی و بررسی تکمیلی قراردادی مطمئن با کی‌روش ببندیم.

کفاشیان تصریح کرد: هدف اصلی کادر مرحله اول گرفتن مدال در جام ملت‌های آسیا است و بعد صعود از گروه در جام جهانی روسیه می‌باشد.

وی در پایان درباره تیم ملی امید ایران گفت: هنوز از تیم‌ ملی امید، ناامید نشده‌ایم. 2 بازی دیگر باقی مانده و قرار است کی‌روش به تیم ملی امید هم کمک کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: امضا ، حاشیه ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
با سلام
چه خوب بود که مبلغ قرارداد هم ذکر می کردید:
United States of America
erfan
۱۷:۱۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
با سلام
حیف نیس این همه پول خرج این فوتبال می کنید- با دستمزد هر فوتبالیست میشه یه روستایی را آباد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۶:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
فوتبالی ها یه کم از والیبالی ها یاد بگیرید،ما هر روز داریم تو فوتبال پسرفت میکنیم ولی والیبال چی...
بقول وزیر کفاشیان و کی روش کاری کردند که بعد از باخت به آرژانتین میریزیم تو خیابون.
بایدم کفاشیان اینطوری به ملت بخنده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
آرزوی موفقیت برای این مربی بزرگ دارم.
آخرین اخبار