نشست سرپرست وزارت ورزش و جوانان با رئيس فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم ملي فوتبال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل  ، اين نشست با هدف ارزيابي مشکلات پيش روي تيم ملي فوتبال و بررسي راهکارهاي حل آن در دفتر سرپرست وزارت ورزش و جوانان برگزار شده است.

جلسه راس ساعت 9.45 آغاز شد.

در اين جلسه قرار است در مورد مسائل مالي فدراسيون فوتبال و تيم هاي ملي با توجه به شرايط ويژه تيم ملي فوتبال براي حضور در جام جهاني بحث و بررسي شود.

صالحي اميري سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، ‌علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ، کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ، کيومرث هاشمي مديرکل حوزه رياست وزارت ورزش و جوانان و حميد سجادي معاونت ورزش اين وزارتخانه در اين نشست حضور دارند.

کی روش: در تیم ملی زنگ تفریح نمی خواهم

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: باشگاه ها بايد براي همکاري به سراغ ما بيايند.

کی روش گفت: در این جلسه رابطه خوبی با وزیر داشتم و امیدوارم که مشکلات مالی تیم حل شود. در مورد تعامل باشگاه ها باید بگویم که این کار باید از طرف آن ها انجام شود.

وي اظهار داشت: برنامه ها و تدارکات تیم ملی برای اردوی جام جهانی دغدغه اصلی من است و اين جلسه کمک زیادی به دغدغه های من کرد.

امیدوارم بتوانم با افکاری راحت به برنامه های تیم ملی و حضور مقتدرانه در جام جهانی فکر کرده و برنامه ریزی کنم. درباره حواشی ها هم باید بگویم در این باره هیچ مصاحبه ای نخواهم کرد.

کفاشیان: جلسه خوبی با وزیر و کی روش داشتيم/ جنگ اول به از صلح آخر

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان اظهار داشت: این جلسه فقط مختص به مشکلات مالی تیم ملی بود که اگر حل شود مشکلات دیگر تیم ها برطرف می شود و در کل جلسه خوبی با وزیر و کی روش داشتيم.

کفاشیان از اولین اردوی تیم ملی در تایلند خبر داد و گفت: قبل از بازی با تایلند سعی می کنیم با تیم هایی که روش بازیشان مثل تایلند است بازی کنیم.

وي تصريح کرد: باشگاه های لیگ را راضی می کنیم تا با ما همکاری کنند.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان ادامه داد: باشگاهها مخالفتی با برگزاری اردوی تیم ملی ندارند و همکاری لازم را می کنند فقط دو، سه باشگاه هستند که با این موضوع مشکل دارند.

وی در خصوص اعتراض کی روش به مشکلات تیم ملی خاطرنشان کرد: کی روش کار درست را کرد که اول دعوا را شروع کرد. جنگ اول به از صلح آخر است که با مطرح کردن این مشکل در اول کار تمامی مشکلات دیگر حل خواهد شد.

صالحی امیری: مشکلات مالی تیم ملی فوتبال تا چند روز آینده حل خواهد شد

وزیر ورزش گفت: جلسه خوبی با رئيس فدراسیون و سرمربي تيم ملي فوتبال داشتیم.

صالحی امیری در این جلسه که با کفاشیان و کی روش داشت گفت: از کی روش به خاطر رفتن به جام جهانی کمال تشکر را دارم.

وي تصريح کرد: موضوع اصلی این جلسه مشکلات مالی فدراسیون تیم های فوتبال بوده و حضور بهتر در جام جهانی بود و اینکه تمام مشکلات مالی فدراسیون تا چند روز آینده حل خواهد شد هیچ مشکل مالی در برنامه ریزی های ما نخواهد بود.

وزير ورزش خاطرنشان کرد: به کی روش این قوت قلب را دادیم که با خیال راحت برای فوتبال برنامه ریزی کند./مح





برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار