فرماندار بیله سوار گفت:برای تامین آب مورد نیاز شهرستان بیله سوار بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ آرام حلیم افزود: 7 میلیارد و۴۵۰میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارائی های استان، ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از محل ماده ۱۸۰ و ۵ میلیارد و ۲۰۰تومان از محل ماده ۱۰ حوادث برای تامین آب منطقه در قالب ۱۵۰ پروژه اختصاص داده شده است.

وی همچنین گفت: امسال از محل اعتبارات ملی بالغ بر 15 میلیارد تومان در بخش ترمیم و لکه گیری و روکش آسفالت جاده اصلی، لکه‌گیری راه‌های روستائی و جاده عبوری شهر جعفرآباد اختصاص داده شده است که در اصل نهضت آسفالت در منطقه شروع شده است.

حلیم ادامه داد: برابر صدور فرمان اجرای سرشماری عمومی کشاورزی 93 توسط رئیس جمهور از همه مؤسسات دولتی و یا وابسته به دولت و شرکت های دولتی خواست بر اساس ماده 5 قانون مرکز آمار ایران و با استناد به قانون بودجه سال 93 کلیه امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز را در طول سرشماری کشاورزی در اختیار ستاد قرار دهند.

انتهای پیامز

منبع:تسنيم
/

برچسب ها: اردبیل ، تخصیص ، اعتبار ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مجیدی
۱۳:۲۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
سلام. هزار میلیارد تومان را از کجا آورده اید !؟ مگر قرار است تعدادی سد و ... در بیله سوار احداث کنند که 1000 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده اند ؟ جمع اعتبارات اختصاص یافته احتمالا حدود 15 میلیارد تومان است! لطفا کنترل کنید