مدیر تحقیق و توسعه‌ بورس اوراق بهادار اعلام کرد

صندوق‌های زمین و ساختمان بزرگ در راه بورس تهران

صندوق‌ سرمایه‌گذاری آویشن با تلاش مسئولان سازمان بورس و بورس اوراق بهادار به عنوان اولین صندوق زمین و ساختمان بزرگ موفق به دریافت موافقت اصولی تأسیس شده و پس از تشکیل مجمع مؤسسین، تقاضای پذیرش در بورس تهران را ارایه داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از شرکت بورس، رضا کیانی مدیر تحقیق و توسعه‌ بورس اوراق بهادار ضمن اعلام دریافت تقاضای پذیرش صندوق زمین و ساختمان آویشن از آمادگی بورس تهران برای پذیرش پروژه‌های ساختمانی بزرگ خبر داد.
 
 مدیر تحقیق و توسعه‌ بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به اصلاحات انجام شده در دستورالعمل پذیرش این بورس در سال گذشته افزود: با توجه به الحاقیه دستورالعمل پذیرش هم‌اینک بورس تهران می‌تواند پذیرای صندوق‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌ای و صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان باشد.
 
کیانی اظهار داشت: صندوق‌ سرمایه‌گذاری آویشن با تلاش مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان اولین صندوق زمین و ساختمان بزرگ موفق به دریافت موافقت اصولی تأسیس شده و پس از تشکیل مجمع مؤسسین، تقاضای پذیرش در بورس تهران را ارایه داده است.
 
وی ادامه داد: تقاضای یادشده در حال بررسی است و در صورت احراز شرایط لازم و دریافت مجوزهای مربوط از سازمان بورس، پذیره‌نویسی صندوق زمین و ساختمان آویشن در بورس تهران قابل انجام خواهد بود.
 
کیانی حداقل سرمایه‌ی صندوق‌های پروژه‌ای برای پذیرش در بورس تهران را 1000 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تهیه‌ی طرح توجیهی پروژه با رعایت استانداردهای سازمان بورس و اوراق بهادار یکی از الزامات پذیرش صندوق در بورس به شمار می رود.
 
مدیر تحقیق و توسعه‌ بورس اوراق بهادار تهران خاطرنشان کرد: بورس تهران امیدوار است به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه‌ی ایران نقش مؤثری در فرآیند تأمین سرمایه و هدایت آن به سوی پروژه‌های تولیدی داشته باشد.     


انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، صندوق ، زمیثن ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار