به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن رضواني گفت: اين الگو با توجه به تجربيات بينالمللي، استخراج نيازمنديها و بررسي نتايج حاصل از چهار دوره ارزيابي، رتبهبندي و انتخاب اپراتورهاي برتر حوزه ارتباطي و فناوري اطلاعات در قالب ۸ معيار رهبري و استراتژي، مديريت منابع انساني، منابع و مشاركتها، فرايندهاي سازماني، نتايج مشتريان، نتايج كاركنان، نتايج جامعه و نتايج كليدي عملكرد و ۲۶ زير معيار بازنگري و ابلاغ شده است.
وي با اشاره به آغاز فرايند ارزيابي اپراتورهاي سرويسهاي فناوري اطلاعات در دو بخش رگولاتوري و اپراتوري افزود: شركتهاي فعال در حوزه سرويسهاي فناوري اطلاعات، پس از پايان آخرين دوره آموزشي در آبان ماه، موظف هستند مطابق با دستورالعمل ارائه شده، گزارشهاي خوداظهاري خود را تكميل كنند.
رضواني اظهار كرد: الگوي جامع ارزيابي، رتبهبندي و انتخاب اپراتورهاي برتر براي سرويسهاي ارتباطي در پورتال سازمان (منوي معرفي سازمان --- معاونت نظارت و اعمال مقررات --- دفتر نظارت بر سرويسهاي ارتباطي نظارت بر اتصال متقابل و ارزيابي عملكرد) و براي سرويسهاي فناوري اطلاعات (منوي معرفي سازمان --- معاونت نظارت و اعمال مقررات --- دفتر نظارت بر سرويسهاي فناوري اطلاعات --- درباره ادارهكل) بارگذاري شده است.
انتهای پیام /