مروری بر مهمترین اخبار"سياسي" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: گفتگوي اختصاصي با احمدي‌نژاد/ اجي مجي ... من اصلاح طلبم!/ علي مطهري پا به توپ!، اخراج دانشجويان ايراني از نروژ خلاف عرف جهاني است/ وزارتخارجه از دانشجويان حمايت كند و.... است.

گفتگوی اختصاصی با احمدی نژاد/ اجی مجی ... من اصلاح طلبم! / علی مطهری پا به توپ!


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/20/2586190_409.jpg



بچه ها یک لحظه سکوت را رعایت کنید. می خوام لید بنویسم؛ آقای احمدی نژاد، آقای رحیمی؛ جناب مطهری لطفا یک لحظه ... با شما هستم ... اصلا چون زیباکلام شلوغ می کنه لید نمی نویسم... این خبر را بدون لید بخوانید!

اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ خلاف عرف جهانی است/ وزارتخارجه از دانشجویان حمایت کند
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: وزارت امورخارجه و مسئولان اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ را با همه ابزارهای موجود پیگیری کنند، تا حقی از دانشجویان کشورمان ضایع نشود.

دلایل تبعیت ترکیه از سیاست‌های آمریکا در حمایت از داعش/ تشریح مبادلات تجاری ترک‌ها با داعش
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: ترکیه یک قطعه بزرگتر از پازل حمایتی داعش است که در پیدایش و حمایت از این گروه تروریستی نقش دارد.

هرگز اجازه اقدامی علیه ایران از خاک و آسمان جمهوری آذربایجان را نخواهیم داد
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در دیدار با سردار تقی‌زاده گفت: ما به شما اطمینان می‌دهیم که هرگز و به هیچ وجه از خاک و آسمان جمهوری آذربایجان اجازه اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داد و این موضوع بار‌ها از سوی رئیس جمهور آذربایجان اعلام شده است.

استعمار فرهنگی از استعمار اقتصادی و سیاسی خطرناک‌تر است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: استعمار فرهنگی از استعمار اقتصادی و سیاسی خطرناک‌تر است.

پرداخت بدهی گندم‌کاران تا پایان شهریور ماه/ تعبیه سردخانه برای نگهداری خرمای نخل‌کاران

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه واردات بی‌رویه برنج مانع خودکفایی در تولید این محصول می‌شود، گفت: باید سعی کنیم علاوه بر خرید تضمینی خرید توافقی در حاشیه بازار داشته باشیم.

ارتقای روابط و همکار‌های تهران - عشق آباد/ کمیسیون مشترک فعال‌تر می‌شود

روسای جمهوری ایران و ترکمنستان با اشاره به پیوند فرهنگی و جغرافیایی دو کشور تاکید کردند: همکاری‌های تهران - عشق آباد باید در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به بالا‌ترین سطح ممکن ارتقاء یابد.

چمران: با کسی لابی نکرده‌ام/ دوستی: هیچ اصلاح‌طلبی به چمران رأی نداده است/سالاری: جایگاه شورای شهر حساس است

"مهدی چمران" با حضور در برنامه "دیروز امروز فردا" در رابطه با بحث انتخابات اخیر رئیس شورای شهر تهران همراه با "اقبال شاکری" در این برنامه به گفتگو نشست.

آغاز چهاردهمین اجلاس سران شانگهای با حضور دکتر روحانی
چهاردهمین اجلاس سران کشورهای عضو اصلی و ناظر سازمان همکاری‌ شانگهای صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام و والمسلمین روحانی رییس جمهوری ایران آغاز شد.

از آخرین وضعیت پرونده "شهرام جزایری" تا محاکمه "ضارب شهید خلیلی" در 31 شهریور ماه
برگزاری دادگاه مهدی هاشمی، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های خاوری، برادر مه آفرید و هواپیمای آنتونوف، شهرام جرایری، محاکمه ضارب شهید خلیلی در 31 شهریورماه و... از مهمترین رویدادهای دستگاه قضا طی هفته گذشته بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار