استقبال بی‌سابقه از نمایشگاه "باز باران" + تصاویر

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی باز باران با استقبال بی‌نظیر مردم روبه رو شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران نمایشگاه نوشت افزار باز باران خصوصا در روزهای پایانی هفته گذشته با استقبال فراتر از انتظار مواجه شده است.   
 
بنابراین گزارش طرح‌های استفاده شده در دفاتر و نوشت افزار که به تازگی شهر موشها نیز به آن‌ها اضافه شده است با استقبال دانش آموزان مقطع دبستان و خانواده‌های آن‌ها روبه رو شده است.  

 

چاپ شخصیت‌های شهر موش‌ها به دلیل همزمان شدنش با اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور مورد پسند و استقبال قرار گرفته است.    
در نمایشگاه‌های نوشت افزار ایرانی-اسلامی باز باران که در 10 نقطه تهران دایر شده است محصولات مختلف و متنوع با طرح‌های شخصیت‌های کارتونی و سریال و فیلم ایرانی منتشر شده است و این طرح‌ها علاوه بر دفاتر روی نوشت افزار دیگر نیز نقش بسته است حجم خرید خانواده‌ها از نمایشگاه‌های باز باران نشان دهنده میزان رضایت خانواده‌ها و دانش آموزان از طرح‌ها و تنوع نقوش نوشت افزار است.   

 

استقبال از طرح‌های ایرانی و اسلامی در نوشت افزار و دفترها در مقاطع بالاتر و دبیرستان و دانشگاه به خرید کلاسورها و لوازم التحریر مثل خودکار و اتودهای دانشگاهی محدود شده است.
 
در این نمایشگاه سعی شده است با حداکثر کیفیت و مرغوبیت کالا، قیمت‌های مناسبی برای عرضه محصولات و نوشت افزار در نظر گرفته شود.   
 


نمایشگاه پوشاک بانوان نیز نمایشگاهی در مجاورت نمایشگاه نوشت افزار باز باران است که در آن پوشاک اداری بانوان عرضه شده است.   
 
در نمایشگاه پوشاک بانوان که تحت عنوان نمایشگاه‌های سطح شهر دایر شده پوشاک بانوان برای اماکن اداری تهیه و برای فروش گذاشته شده است.
 
این پوشاک از لحاظ جنس و مرغوبیت تفاوتی با اجناس عرضه شده در فروشگاه‌های خارج از نمایشگاه ندارد و تمام پوشاک از تخفیف 35 درصدی به بالا برخوردار هستند که در روزهای آتی تخفیف این پوشاک افزایش و قیمت آن‌ها کاهش می‌یابد.   
 
بنابراین گزارش بانوانی که برای تهیه پوشش مخصوصا اداری خود دچار مشکل شده‌اند در این نمایشگاه مانتوی مورد نظر خود را به سهولت می‌یابند، ضمن این که خرید این پوشاک برای آن‌ها مقرون به صرفه است.
 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار