گزارش باشگاه خبرنگاران از دومین نمایشگاه نوشت افزار "ایران نوشت"؛

شخصیت‌های ثنا و ثمین و کلاه قرمزی پرفروش‌ترین محصولات

دومین نمایشگاه نوشت افزار "ایران نوشت" با فروش و استقبال خوبی مواجه بوده‌ است که در این میان نشر آزاده پیشتاز انتشارات بود و شخصیت‌های ثنا و ثمین و کلاه قرمزی طرفداری بیشتری داشتند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران دومین نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت که از روز پنجم الی دهم شهریور ماه برگزار شده است با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های انتشاراتی مختلف محصولات خود را ارائه کرده‌اند که طبق آمار به دست آمده از میان انتشارات،‌ نشر آزاده و در میان شخصیت‌های مورد پسند "ثنا و ثمین،‌کلاه قرمزی و شکرستان" پرطرفدار بوده‌اند.

بنابر این گزارش، از روزهای اولیه نمایشگاه شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی از آن بازدید به عمل آورده‌اند که لاله افتخاری و مهرداد بذرپاش، نماینده مجلس، خانواده شهید رضایی نژاد، دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی، سید مجید حسینی، مدیر عامل موسسه نشر شهر و حامد علامتی دبیر کل انجمن اسلامی دانش آموزان کشور از جمله‌ی مهمترین آنها بودند.

همچنین در ساعات پایانی روز پنجم نمایشگاه، حامد علامتی، دبیر کل انجمن اسلامی دانش آموزان جلسه‌ای را با اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان داشت که به منظور تعمیم دادن و توسعه این نمایشگاه در 32 استان کشور بود.

از برنامه‌های هر روزه نمایشگاه ایران نوشت، برنامه خاله رویا و محمد مهربان بود که ساعاتی را برای کودکان حاضر در نمایشگاه سرگرمی ایجاد می‌کرد.

همچنین شخصیت سنجد با حضور نگار استخر هر روز در نمایشگاه دیده می‌شد و بازیهای محلی و سرگرمی‌های جالب نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شد.

بنابر گزارش ستاد خبری نمایشگاه بیش از 20 تولید کننده در نمایشگاه حضور پیدا کردند و با استفاده از شخصیت‌های کارتونی و تلویزیونی استقبال خوبی به دست آمده است.

این گزارش می‌افزاید؛ در این نمایشگاه اکثریت قریب به اتفاق تولیدکنندگان از استقبال راضی بودند و مسئول غرفه نشر آزاده استقبال را عالی توصیف کرد.

فعالیت این نمایشگاه دهم شهریور ماه با یک مراسم اختتامیه در ساعت 17 عصر به پایان رسید.


گزارش از: شیما شفیعی


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار