در اختتامیه دومین نمایشگاه ایران نوشت بیان شد؛

"قاصدک" رابط میان تولید‌ ‌کنندگان و کودکان است

بنابر گفته وزیری، مدیر عامل نوشت افزار ایرانی- اسلامی قاصدک فرصتی است تا تولید ‌کنندگان بتوانند از طریق تولید تصاویر و کاراکتر‌های اسلامی ایرانی با مخاطبان کودک ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران در محل برگزاری اختتامیه دومین نمایشگاه کتاب نوشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، در این مراسم رونمایی از نرم افزار اندرویدی قاصدک ،توسط حاج حسین یکتا، مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا صورت گرفت و پس از رونمایی، وزیری مدیر عامل نوشت افزاری ایرانی- اسلامی قاصدک با بیان اینکه (قاصدک) در بردارنده همه طرح‌های جلد ثنا، ثمین و سینا است افزود: در زمان استفاده از این نرم افزار بر روی تبلت‌ و موبایل به واسطه حرکت تصویر‌ها شخصیت‌ها با مخاطب صحبت می کنند.
 
وی گفت:نرم افزار (اندرویدی قاصدک) فرصتی است تا بتوانیم با مخاطبان کودک و نوجوان ارتباط بهتری داشته باشیم.
 
همچنین، سعید حسینی، مدیر نوشت افزار اسلامی- ایرانی روشنا‌ و مدیر مجمع نوشت افزار در ادامه مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه ایران نوشت به برگزاری مراسم های افتتاح و اختتامیه این نمایشگاه با حضور خانواده های شهیدان بهنام محمدی، شهید احمدی روشن و هادی باغبان اشاره کرد و آن را اتفاقی خوب دانست.

 گفتنی است؛ که حاج رحیم احمدی روشن نیز در پایان مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه ایران نوشت بر لزوم تولید نوشت افزار اسلامی ایرانی در کشور و در تمام نقاط محروم تاکید کرده و این نمایشگاه را نمایشگاهی تاثیر گذار در جامعه و در میان مخاطبان دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار