اجرای 30عنوان برنامه آموزشی و فرهنگی منطقه9در قالب طرح باز باران

در آستانه سال تحصیلی جدید 30عنوان برنامه آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در قالب طرح باز باران در سطح محلات 8گانه منطقه 9 در دستور کار قرار گرفت.

هاشم فخاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 9 با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌در راستای اجرای طرح استقبال از مهر با عنوان طرح باز باران بیش از 30عنوان برنامه جهت ارتقای سطح خدمات آموزشی،فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان در سطح محلات 8گانه منطقه 9 در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص برنامه‌های مهم اجرای طرح باز باران تصریح کرد: طرح تبلیغی نسیم بهشت، آموزش های محیطی و غیر حضوری، توزیع بسته‌های آموزشی، فرهنگی و سلامت محور، برگزاری دوره های آموزش سلامت محور، اجرای تئاتر و نمایش های میدانی  با موضوع سلامت از جمله برنامه های مهم طرح باز باران است.

فخاری افزود: برگزاری نمایشگاه باز باران با رویکرد عفاف و حجاب، جشن شکوفه‌ها ویژه دانش آموزان سال اولی‌ها، طرح گوهر رحمت، طرح همیار فرهنگی، شهر و شهروند، برگزاری اردوهای مشاوره شغلی، کمک به دانش آموزان محروم و بی بضاعت و اجرای برنامه‌های ورزشی از دیگر برنامه هایی است که که همزمان با بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9ادامه داد: از دیگر ویژه برنامه های طرح باز باران در قالب "جشن بزرگ مهر" است که بر اساس هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش در 6 مدرسه منتخب در روز اول مهر ماه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، بارت ، برنامه ، اموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.