کشف گور دسته جمعی ایزدی‌ها در موصل

نیروهای کرد یک گور جمعی را در منطقه زمار در 60 کیلومتری شمال غرب موصل شناسایی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "سعید ممو"، سخنگوی "اتحادیه میهنی کردستان عراق" در "موصل"  با بیان این خبر افزود: اجسادی که در این گور دفن شده بود متعلق به ایزدی هایی است که در منطقه ای در حد فاصل دو روستای "بارزان" و "بردیه" در "زمار" زندگی می کردند.

"سعید ممو" که در گفتگو با "خبرگزاری آناتولی" سخن می گفت با بیان اینکه در این گور 35 جسد  دفن شده بود، تصریح کرد: اجساد متعلق به کودکان ، زنان، جوانان و مردانی در سنین مختلف است و به نظر می رسد عناصر داعش این افراد را  اوایل اوت به قتل رسانده اند.

داعش سوم اوت موفق شده بود "زمار" و "سنجار" را به کنترل خود در آورد.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۴۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
خدا لعنتشون کنه ، به اینها هم میگن انسان ، حیوان شرفش بیشتر از این آدمهای کثیفه . آخه خدایا تا کی این جنایتکارها به کشتارهاشون ادامه بدند . خدایا آنها را به عذاب سخت و دردناک مبتلا کن . آنهایی که حتی به بچه های بیگناه و معصوم رحم نمی کنند. واقعاً دلم آتیش می گیره وقتی می بینم آدمها خیلی راحت به جون هم افتادن و هم دیگر را به بدترین وضع می کشند ، کاری که حتی حیوان با همنوع خودش نمی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
abdollah
۱۵:۱۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خب اگر خنگ نبودند که به گروه داعش نمیپیوستند رهبران آنها خنگتر هستند چون خودشان به زیر دستانشان دروغ میگویند وبعداز شکست باید خواری دنیا آخرت را تحمل کنند
-
علیرضا
۱۰:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
داعشی ها خیلی خیلی خنگن گیریم تعدادی رو هم کشتن ، میشه چی ؟
آخرین اخبار