نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فتنه 88 یک برنامه ریزی سازمان یافته از قبل بود، گفت: در جریان فتنه 88 دشمن سعی کرد که با همراه کردن نیروهای درون نظام با خود، جراحاتی را به پیکره انقلاب وارد کند.

"فاطمه آلیا" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه فتنه 88 یک برنامه ریزی سازمان یافته از قبل بود، گفت: همواره شاهد بوده ایم که همزمان با قدرت گرفتن انقلاب، توطئه ها هم از سوی دشمن پیچیده تر شده اما این را نباید فراموش کنیم که ماهیت همه این توطئه ها براندازی نظام اسلامی است.

وی با اشاره به تاثیرات مخرب فتنه 88 بر سیاست خارجی ایران، گفت: اگر به قبل از فتنه برگردیم، خواهیم دید که موضع آمریکایی ها در قبال ایران منفعل شده و درخواست های آمریکایی ها به مقام معظم رهبری نشان از عقب نشینی و تا حدودی تسلیم آن ها بوده است.
 
آلیا در ادامه تاکید کرد: اما در جریان فتنه 88 دشمن سعی کرد که با همراه کردن نیروهای درون نظام با خود، جراحاتی را به پیکره انقلاب وارد کند. وقتی دشمن به هدف خود رسید جسور تر شد و به عقب نشینی های خود پایان داد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هیاهوهای به وجود آمده از درون اردوگاه اصلاح طلبان مبنی بر به وجود آمدن تشکل ندا اظهار داشت: این هیاهوها و خودزنی ها می تواند دو پیام داشته باشد؛ پیام اول زیرکانه، تاکتیکی و واقع بینانه است. اصلاح طلبان معتقدند اگر بابت اشتباهاتمان در فتنه 88 عذر خواهی نکنیم کاری از پیش نخواهیم برد و وضعیتی معلق خواهیم داشت.

وی افزود: با این اوصاف به صلاح است که در حال حاضر عده ای در قالب تشکلی جدید  به نام "ندا" رویش و وضع موجود را به نفع اصلاح طلبان تغییر دهند.

آلیا اظهار داشت:  پیام دومی که از این خودزنی ها در حیات خلوت اصلاح طلبان می شود استنباط کرد صادقانه است. به وجود آمدن تشکل جدیدی به نام ندا این مسئله را بیان می کند که اصلاح طلبان توسط خودشان محکوم شده اند که این موضوع نشان از کارنامه مردودی رهبران اصلاحات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ آلیا پیش از این هم گفته بود: یکی از بحث‌های مهمی که در رابطه با خاتمی مطرح است این است که پرونده ایشان در ماجرای فتنه 88 باز است و باید مورد بررسی قرار بگیرد.
برچسب ها: فتنه ، اصلاحات ، ندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار