طرح برخورد با تبلیغ‌کنندگان محصولات آسیب رسان در صحن علنی مجلس رای بالایی آورده به تصویب رسیده است و جزئیات آن برای بررسی بیشتر در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

عبدالرحمان رستمیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طرح برخورد با تبلیغ‌کنندگان محصولات آسیب رسان در صحن علنی مجلس رای بالایی آورده و به تصویب رسیده است و جزئیات آن برای بررسی بیشتر در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

وی گفت: بسیاری از محصولاتی که تبلیغات ماهواره‌ای دارند و در کشور ما نیز پر فروش‌اند بدون هیچ برخورد بازدارنده‌ای توزیع می‌شوند و تاکنون برخورد بازدارنده‌ای نیز با متخلفان این محصولات صورت نگرفته است.

وی افزود: یک فوریت این طرح در صحن علنی مجلس با رای بالایی به تصویب رسید و جزئیات آن برای بررسی بیشتر در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

وی با بیان اینکه این طرح شامل تبلیغات محصولات آسیب رسان در رسانه‌های داخلی نیز می شود خاطر نشان کرد: حتی در این طرح عنوان شده اگر محصولی دارای مجوز وزارت بهداشت بود اما در تبلیغ آن اغراق صورت گرفته بود نیز مشمول برخوردهای قانونی می‌شود.

وی افزود: برخی از این کالاها به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند که با در نظر گرفتن مجازات برای برخورد با متخلفان، شاید بتوان قاطعانه تر در این زمینه وارد عمل شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار