دانش‌آموز کردستانی موفق به کسب رتبه‌های برتر در کنکور امسال شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سنندج، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سال 93 استان کردستان گفت: با وجود کمبود امکانات رفاهی و آموزشی در کردستان امسال230  نفر از دانش‌آموزان این استان توانستند رتبه‌های یک، دو و سه رقمی کنکور سراسری  را کسب کنند.
بر اساس این گزارش  کیومرث احمدی از شهرستان سروآباد رتبه نهم در رشته ریاضی و سودابه امیری از شهرستان دهگلان رتبه هشتم را در رشته هنر به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به کسب رتبه‌های دو رقمی 32 نفر از دانش‌آموزان کردستانی در رشته‌های مختلف تحصیلی در کنکور امسال اشاره کرد وگفت: همچنین در سال جاری دانش‌آموزان کردستان موفق به کسب 197 رتبه سه رقمی از کنکور سراسری شدند.
عرفانی‌نسب کنکور سراسری را مقیاسی کارا برای ارزیابی دانش‌آموزان دانست وافزود: دانش‌آموزان کردستانی توانسته‌اند با تلاش و پشتکار رتبه‌های برتر را در مسابقات علمی و فرهنگی در سطح کشور به خود اختصاص دهند. 
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: دانش‌آموزان کردستانی با وجود همه کمی و کسری‌ها توانستند امسال را نیز همچون سال‌های گذشته در کنکور سراسری با کسب رتبه‌های برتر برای استان کردستان افتخارآفرینی کنند.
انتهای پیام/
برچسب ها: کنکور ، موفق ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.