وزیر بهداشت همزمان با هشتمین سفر استانی هیات دولت به استان خراسان رضوی از پروژه بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بازدید کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ سیدحسن هاشمی در ادامه سفر خود به سبزوار و بازدید از برخی مجموعه طرح‌ها و پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، از پروژه بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار بازدید کرد.

براساس این گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برای این پروژه عظیم و ملی تاکنون بالغ بر 220 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت هزینه شده است.

دکتر علیرضا مسلم همچنین افزود: عملیات اجرائی این پروژه که از سال 1386 آغاز شده و تاکنون بالغ بر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دکتر مسلم گفت: امیدواریم با تخصیص حدود 40 میلیارد ریال بودجه از طریق فاینانس و وام از صندوق توسعه ملی این بیمارستان را تجهیز و آماده بهره برداری نمائیم.

وی خاطر نشان کرد: با تخصیص این اعتبارات ویژه این پروژه عظیم در آینده‌ای نزدیک جهت خدمات رسانی به بیماران این شهرستان و شهرستانهای همجوار که در کریدور اصلی شرق کشور و در مسیر زائران عزیز بارگاه ملکوتی حضرت ثامن اللحجج (ع) قرار دارد بتواند منشأ اثر بوده و انجام وظیفه نماید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار