فرماندار صحنه گفت:ساماندهی سراب ها و گردشگاه های این شهرستان می تواند نقش موثریدر جذب هرچه بیشتر گردشگران به این شهرستان داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ شهریار عباس آبادی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط پنج هزار نفر از جاذبه های شهرستان صحنه دیدن می کنند، از این شهرستان به عنوان شهرستانی با ویژگی های توریستی و گردشگری زیاد یاد کرد و گفت: همه روزه مسافران زیادی از جاذبه های گردشگری این شهرستان دیدن می کنند و در ایام تعطیل سال این بازدیدها بیشتر از سایر ایاماست.

فرماندار صحنه این شهرستان رادر فهرست تفرجگاه های معروف استان کرمانشاه قرار دارد و وجود مناظر طبیعی زیبا و بکر را در جذب توریست اثرگذار دانست و گفت: ساماندهی سراب ها و گردشگاه های این شهرستان می تواند نقش موثری را در جذب هرچه بیشتر گردشگران به این شهرستان داشته باشد.

عباس آبادی با اشاره به اینکه دربند صحنه یکی از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد این شهرستان است، گفت: روزانه تعداد زیادی از مسافرین از این سراب زیبا دیدن می کنند.

وی در ادامه از گوردخمه های این شهرستان به عنوان دیگر جاذبه های تاریخی این شهرستان یاد کرد و گفت: روستای گردشگری کندوله نیز یکی دیگر از جاذبه های منحصر به فرد این شهرستان است که بافت سنتی این روستا در کنار آب و هوای مطلوب و باغات زیبای آن سفر به این روستا را برای گردشگران دیدنی‌تر کرده است.

بقاع ، سراب ها، باغات از دیگر جاذبه های شهرستان صحنه است.

برچسب ها: کرمانشاه ، بازدید ، صحنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.