رئیس اداره HSE منطقه یک گفت: ارتقای سطح HSE پیمانکاران براساس طبقه‌بندی انجام شده، صورت پذیرفت.

 نرگس هادیزاده مقدم رئیس اداره HSE منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: باعنایت به اینکه یکی از محورهای فعالیت سامانه مدیریت HSE ارتقای سطح HSE پیمانکارن است، در همین راستا این اداره جهت ارتقای وضعیت HSE پیمانکاران نواحی دهگانه را در دستور کار خود قرار داد، در فاز نخست پس از مطالعات و جمع‌آوری اطلاعات از نواحی لیست پیمانکاران فعال در منطقه استخراج شد، سپس به منظور پایدار نمودن این حرکت، براساس صورت جلسات تدوین شده مقدر شد در صورت شروع به کار پیمانکار جدید موارد به اداره HSE اطلاع‌رسانی شود.

وی بیان کرد: در گام بعدی برنامه بازدید از پروژه‌ها و پیمانکاران سطح نواحی تدوین و به نواحی ابلاغ شد و در فاز بعدی گزارشهای بازرسی‌های انجام شده در سال جاری نگارش شد و بر اساس سه سطح با ریسک زیاد، ریسک متوسط و ریسک کم طبقه‌بندی انجام شده صورت گرفت.

رئیس اداره HSE منطقه یک تصریح کرد: این حرکت موجب تسریع در تامین وارتقای ایمنی پیمانکاران در سطح نواحی شده و بستر مناسبی برای ارتقای سطح HSE آنها گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدها، مواردی از قبیل ایمنی، انحراف ترافیک، ایمنی ماشین آلات، ایمنی کار با برق، ایمنی آتش‌نشانی و تجهیزات اطفای حریق، بهداشتی در محیط کار و بهداشت فردی و الزامات زیست محیطی مورد بازرسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ارتقا ، پیمانکار ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار