جایزه‌ی دونوستیای جشنواره "سن سباستین" برای "بنیسیو دل تورو"

جایزه‌ی یک عمر دستاورد هنری دونوستیا جشنوراه بین‌المللی سن سباستین به "بتیسیو دل تورو" اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ "بنسیو دل تورو" بازیگر برنده‌ی اسکار جایزه یک عمر دستاورد هنری دونوستیا را از جشنواره بین‌المللی فیلم "سن سباستین" دریافت خواهد کرد.

آخرین فیلم "دل تورو" به نام "اسکوربار: بهشت گمشده" تولید کمپانی "چیتر دو" و "روکس بری"،‌فیلم افتتاحیه بخش پر از در این جشنواره خواهد بود.

نویسندگی اسکوبار برعهده‌ی "آندره دو استفانو" بوده است و روایتگر داستان جوانی به نام "نیک" است که وقتی به دیدن برادرش در آمریکای جنوبی می‌رود، دلباخته‌ی دختری می‌شود و احساس می‌کند در بهشت است.

"دل‌تورو" تأیید کرده است که به جشنواره سن سباستین می‌آید و جایزه دونوستیا را در مراسم افتتاحیه دریافت خواهد کرد.

"دواستافونو"، "جاش هاچرسون" و "کارلوس باردم" در نمایش اسپانیایی فیلم حضو خواهند داشت.

"دل تورو" که در پورتوریکو به دنیا آمده،‌ از وقتی در حرفه‌اش اسم و رسمی بر هم زد، محبوب جشنواره سن سباستین شد. "دل تورو" جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد مکمل را از آکادمی اسکار برای بازی در فیلم "ترافیک" به کارگردانی "استیون سودربرگ" دریافت کرده است همچنین برای بازی در فیلم "21 گرم" ساخته‌ی "آلخاندرو گونزالس ایناریتو"، نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد.

"دل تورو" برای بازی در فیلم "چ"، زندگینامه چگوارا، با "سودربرگ" همکاری کرد. بازی "دل تورو" در این فیلم نخل طلای بهترین بازیگر مرد جشنواره‌ی کن 2008 را برایش به ارمغان آورد و سال بعد هم در جشنواره "گویا" مادرید به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.

این بازیگر در حال حاضر در پروژه‌ی "سیکارو"ی "دنیس ویلنو" مشغول کار است.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار