بازی "تاج و تخت" همچنان قربانی می‌گیرد

"جورج آر‌آر مارثین" نویسنده سریال بازی "تاج و تخت" از کشته شدن و حذف شدن شخصیت‌های محبوب سریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از ورایتی؛ "جورج آرآر مارتین" نویسنده بازی "تاج و تخت" که به شکستن قلب مخاطبانش شهرت دارد باز هم عنوان کرد که در فصل‌های آینده‌ی این سریال نیز شخصیت‌های مورد علاقه‌ی مخاطبان در حاشیه‌ی این نخواهد بود.

او در کنفرانس مطبوعاتیش در لندن به تازگی عنوان کرده است که هرچه به پایان این  سریال نزدیک‌تر می‌شویم شاهد کشته شدن شمار زیادی از شخصیت‌های محبوب خواهیم بود.

او در مصاحبه‌اش اینگونه عنوان می‌کند: در داستان این سریال من از شخصیت‌های زیادی استفاده کرده‌ام که هر کدام از آنها به نوعی بیانگر داستان است، این امر دست من را برای کشتن بعضی از شخصیت‌ها محدود می‌کند. در بعضی از موارد من تنها یک فرد برای یک لوکیشن خاص دارم که اگر بخواهم او را از داستان حذف کنم کل داستان از هم پاشیده خواهد شد.

مارتین ادامه داد: کتاب من طوری نوشته شده است که در ابتدای داستان همه در کنار هم هستند و به تدریج برحسب یک سیر از اتفاقات از هم دور می‌شوند و داستان منحصر به فرد خود را خلق می‌کنند. هرچه به انتهای داستان نزدیک تر می‌شویم شخصیت‌های داستان دوباره به هم می‌رسند و این امر به من این اجازه را می‌دهد که راحتر یک شخصیت را بکشم و از داستان حذف کنم.

اینگونه می‌شود از سخنان مارتین فهمید که هیچ یک از شخصیت‌های سریال چه مثبت و چه منفی در حاشیه امنیت نیستند و هرچه به انتهای داستان نزدیک تر می‌شویم در می‌‌یابیم که ممکن است شخصیت محبوب دیگری از سریال حذف شود.

به نظر می‌رسد که این امر این سریال را به یکی از پر مخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی بدل کرده است.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار