گیشه ها همچنان در تصرف "نگهبانان کهکشان"

فیلم اکشن " نگهبانان کهکشان" در پنجمین هفته نمایش همچنان در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم اکشن" نگهبانان کهکشان" در پنجمین هفته ی نمایش در 3,462 سینما، 16 میلیون و 313 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 274 میلیون و 610 هزار دلار رساند و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم را جیمز گان کارگردانی کرده و کریس پرات، ون دیزل و جان سی ریلی نیز در آن ایفای نقش کرده اند.




فیلم اکشن " لاکپشت های نینجا " ساخته ی جاناتان لایبزمن و بازی مگان فاکس، ویل آرنت و جانی ناکسویل، در چهارمين هفته ی نمایش در 3,543 سینما، 11 میلیون و 750 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 162 میلیون و 406 هزار دلار رساند.


اما فیلم ترسناک " مثل بالا، خیلی پائین" به کارگردانی جان اریک داودل و بازی بن فلدمن، ادوین هادج و پردیتا ویکس در نخستین هفته ی نمایش در 2,640 سینما، 8 میلیون و 342 هزار دلار کسب کرد.

جایگاه چهارم این لیست به فیلم کمدی " بیا پلیس باشیم " ساخته ی لوک گرینفیلد و بازی جک جانسون و دیمون وایانز جونیور اختصاص دارد که در سومین هفته ی نمایش در 3,010 سینما، 8 میلیون و 200 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 57 میلیون و 322 هزار دلار رساند.

فیلم اکشن" مرد نوامبر " نیز در نخستین هفته ی نمایش در 2,776 سینما، 9 میلیون و 351 هزار دلار بدست آورد. این فیلم را راجر دونالدسون کارگردانی کرده و پیرس برازنان و لوک بریسی نیز در آن ایفای نقش کرده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.