ساری /

ارسال بیش از 100 هزار نامه مازندران به جشنواره نامه ای به امام رضا(ع)

108 هزار نامه به دبیرخانه نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در مازندران ارسال شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست خبری با بیان اینکه 108 هزار نامه به دبیرخانه نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در مازندران ارسال شد گفت: بیشترین نامه ها از استان مازندران بوده و امسال حتی از کشورهای چین ، ژاپن و عراق هم آثار دریافت شده و با توجه به جایگاه این جشنواره می توان برای سال آینده آن را در سطح بین المللی برگزار کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در 4 گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و در پایان از 35 نفر برگزیده قدردانی می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برنامه هایی مثل چاووشی خوانی، اکران فیلم در مورد امام رضا(ع)، چاپ کتاب آثار شرکت کننده ها با عنوان نجوای دل، حضور 5 نفر از خادمین بارگاه قدس رضوی با پرچم آستانه قدس رضوی از برنامه های نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در امسال است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: پارسال 93 هزار نامه در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار گرفت و امسال تعداد آثار افزایش داشته است.

وی یادآور شد: نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) پنجشنبه 13 شهریور در سالن سلمان هراتی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه امروز ، روز صنعت چاپ است، گفت: 358 واحد چاپخانه در مازندران وجود دارد و برگزاری کارگاه آموزشی برای آشنایی با روشهای چاپ به صورت نوین از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است.

برچسب ها: نامه ، مازندران ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.