108 هزار نامه به دبیرخانه نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در مازندران ارسال شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست خبری با بیان اینکه 108 هزار نامه به دبیرخانه نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در مازندران ارسال شد گفت: بیشترین نامه ها از استان مازندران بوده و امسال حتی از کشورهای چین ، ژاپن و عراق هم آثار دریافت شده و با توجه به جایگاه این جشنواره می توان برای سال آینده آن را در سطح بین المللی برگزار کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در 4 گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و در پایان از 35 نفر برگزیده قدردانی می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برنامه هایی مثل چاووشی خوانی، اکران فیلم در مورد امام رضا(ع)، چاپ کتاب آثار شرکت کننده ها با عنوان نجوای دل، حضور 5 نفر از خادمین بارگاه قدس رضوی با پرچم آستانه قدس رضوی از برنامه های نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در امسال است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: پارسال 93 هزار نامه در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار گرفت و امسال تعداد آثار افزایش داشته است.

وی یادآور شد: نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) پنجشنبه 13 شهریور در سالن سلمان هراتی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه امروز ، روز صنعت چاپ است، گفت: 358 واحد چاپخانه در مازندران وجود دارد و برگزاری کارگاه آموزشی برای آشنایی با روشهای چاپ به صورت نوین از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است.

برچسب ها: نامه ، مازندران ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.