تبریز/

بهره برداری از آسفالت راه 8 روستای اهر

با حضور مسئولین ارشد شهرستان آسفالت راه روستاهای شیرین درق ، سامبران ، گرده سنگ ، آللی ، کوسه لار و محور نودوز ـ خلفیان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،عباس فلاح نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح راههای روستایی اهر توجه به مناطق روستایی و ایجاد زیرساخت های لازم در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از اولویت مجلس و کمیسیون عمران برشمرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این مراسم از اختصاص اعتبارات لازم برای آسفالت 140 کیلومتر از راههای روستایی و عشایری این شهرستان تا پایان سالجاری خبر داد و افزود تاکنون بیش از 40 کیلومتر آسفالت و زیرسازی آن به اتمام رسیده و مابقی آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی در این مراسم با اشاره به زلزله سال 91 خواستار توجه مسئولین دست اندرکار به زیرساخت های مناطق روستایی زلزله زده شهرستانهای اهر و هریس شد.

همچنین طرح هادی روستاهای کردلر ، وجنی ، یاورکندی و شله بران و یکهزار و صد و چهل و پنجمین واحد مقاوم سازی بنیاد مسکن در روستاهای اهر و ساختمان دهیاری روستای آذغان به بهره برداری رسید. برای اتمام این پروژه ها جمعا بالغ بر 90 میلیارد ریال هزینه شده است
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آسفالت ، بهره برداری ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.