فرماندار هشترود از افتتاح 40 پروژه عمرانی در شهرستان هشترود خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،مستفید گفت: افتتاح 40 پروژه عمرانی در هفته دولت سال93 اعم از آسفالت راههای روستایی با اعتبار 2میلیارد تومان، گازرسانی به 22 روستا با اعتبار 10 میلیارد تومان،اجرای آبیاری قطره ای و بارانی توسط جهاد کشاورزی، طراحی برای گازرسانی به 50 روستا در سال آینده، افتتاح سالن ورزشی گنجینه کتاب با اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون  تومان، افتتاح چندین مدرسه و پژوهش سرا در بخش نظرکهریزو افتتاح طرحهای دیگر با هزینه86 میلیارد تومانی از کارهای انجام شده در هشترود می باشد.

فرماندار هشترود گفت : تلاش برای جذب اعتبار ویژه برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ورفع بیکاری در اطراف سد سهند از برنامه های فرمانداری هشترود می باشد.

مستفید درادامه خاطرنشان ساخت : اقتصادمقاومتی در ایران به معنی حمایت از تولیدات داخلی می باشد و هر مملکتی که در معرض آسیب ها قرار گیردحالت دفاعی به خود می گیرد تادشمنان نتوانند کاری بر علیه آن منطقه انجام دهند.

وی افزود : در دولت گذشته تحریم ها بر علیه ایران شدت یافت و باعث و بانی شدت گرفتن

تحریمها ندانم کاری و کم کاری بعضی از مسئولین دولت گذشته می باشد با این حال که فروش نفت 5 برابر فروش در این دولت بود بازهم برای آبادانی کشور کاراساسی انجام نشد.

مستفید اظهار داشت :پروژه های افتتاحی دولت تدبیر و امید در شهرستان هشترود نشان از

درایت و کارآمدی دولت اصلاحات دارد به طوریکه می توان قاطعانه عنوان کرد مدیریت جهادی در هشترود موفق عمل کرده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.