تازه‌های فناوری؛

انفجار OnePlus در جیب صاحبش + تصاویر

این بار خبر انفجار گوشی وان پلاس وان(OnePlus) که به تازگی پا به عرصه دنیای فناوری نهاده است و اولین برند خود را که برای رویاروی با تلفن هوشمند s5 سامسونگ روانه بازار کرده بود خبر ساز شد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هر بار خبر های در مورد انفجار باتری اسمارت فون ها با برند های معروف را شنیده اید و خبرها را در مورد این انفجار ها دنبال کرده اید که آخرین این خبرها آیفون و گلکسی اس 4 سامسونگ بوده است. این بار خبر انفجار گوشی وان پلاس وان(OnePlus) که به تازگی پا به عرصه دنیای فناوری نهاده است و اولین برند خود را که برای رویاروی با تلفن هوشمند s5 سامسونگ روانه بازار کرده بود خبر ساز شد.

yjc.ir

گفته می شود این تلفن همراه در جیب عقب صاحب تلفن همراه بوده که منفجر می شود. به گفته صاحب تلفن همراه او در مترو در حال قدم زدن بوده است که تلفن همراهش منفجر می شود. او که یک شلوار جین به تن داشته است، این انفجار باعث پاره شدن شلوار و سوختگی بدن این شخص شده است.

yjc.ir

این بار نه تنها گوشی بعد از انفجار نابود شده است، بلکه در این هنگام این تلفن همراه به طور کامل نیز سوخته است! این گوشی قبل از انفجار کمی مشکل سخت افزاری داشته و به نظر می‌رسد عامل این انفجار آن بوده باشد! باتری این گوشی از نوع لیتیومی بوده است. ظاهرا قبل از این انفجار، فشاری به این اسمارت فون آمده است و همین عمل باعث آسیب سخت افزاری گوشی شده و نتیجه آن منفجر شدن تلفن همراه شده است.

yjc.ir

نکته مهم برای این کمپانی این می باشد که با منفجر شدن این مدل تلفن همراه یک نکته منفی برای این کمپانی به حساب می آید، که در بحث فروش و بازاریابی این کمپانی را دچار یک چالش بزرگ و تاثیر منفی برای این کمپانی به ارمغان خواهد آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار