مدیر بوستان ولایت از برگزاری نمایشگاه پاییزه در این بوستان خبر داد.

 محمدعلی نصر، مدیر بوستان ولایت در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: نمایشگاه پاییزه با عرضه کالاهای نوشت افزار و پوشاک مدارس در بوستان ولایت برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: این طرح از روز چهارشنبه 12 شهریور ماه آغاز و تا شنبه 22 شهریور ماه سال 93 از ساعت 10 صبح تا 22 در ضلع جنوبی درب شماره 2 روبروی قلعه شادی بوستان ولایت در درست اجرا است.

نصر اظهار داشت: در این نمایشگاه پاییزه در مساحت هزار متر مربع با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و شرکت نشر شهر و با حضور 50 شرکت تولید کننده نوشت افزار و پوشاک مدارس در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت در قالب فروشگاه بزرگ عرضه کالا‌‌های نوشت افزار پوشاک مدارس با 15 درصد تخفیف از اقدامات اجرایی این طرح است.

نصر خاطرنشان کرد: در نمایشگاه پاییزه بوستان ولایت 50 شرکت تولید کننده کالا‌های نوشت افزار و پوشاک مدارس، شرکت نشر شهر قرار منعقد خواهند کرد و شرکت نشر شهر در سالن و فروشگاه عرضه کالاهای پاییزه بوستان ولایت محصولات شرکت‌های دخیل و تولید کننده را با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار