رئیس اداره آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل تغییر محتوای کتاب های پایه چهارم ابتدایی، دوره آموزشی از 5 تا 25 شهریور برای آموزگاران این پایه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

ذبیح اله حاتمی با اشاره به اینکه برای آموزش روش های تدریس مناسب و تحلیل کتاب های ریاضی و مطالعات اجتماعی پایه چهارم، یک دوره آموزشی  54 ساعته برای آموزگاران این پایه در نظر گرفته ایم، گفت: این دوره در همه مناطق آموزشی 17 گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی افزود: 40 درصد محتوای دوره در ماه شهریور و 60 درصد باقیمانده در ماه های مهر و آبان به آموزگاران آموزش داده می شود.

حاتمی تصریح کرد: به دلیل اینکه امکان تجدید این دوره امکان پذیر نیست، از همه آموزگاران و معاون آموزگارانی  که در سال تحصیلی جدید ابلاغ پایه چهارم دارند، می خواهیم که در این دوره شرکت نمایند.

رئیس اداره آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: 16 مدرس کشوری که آموزش این دوره را در شهر تهران گذرانده اند، آموزش این دوره را برعهده دارند.

حاتمی با اشاره به اینکه آموزگاران بایستی ابلاغ سال تحصیلی 94- 93 و حکم کارگزینی خود را برای ثبت نام در این دوره به همراه داشته باشند، عنوان کرد: برای آموزگارانی که حدنصاب نمره قبولی را کسب کنند، گواهینامه ضمن خدمت صادر می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.