از سوی دفتر روحانی اعلام شد

دو پیام تسلیت از سوی رئیس جمهور

رییس جمهور در پیامی در گذشت مرحوم مغفور حاج علی محمد بارفروش، اسوه صبر و استواری و پدر شهیدان سرافراز محسن، جواد، علی اصغر و محمد رضا را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در پیامی در گذشت مرحوم مغفور حاج علی محمد بارفروش(مظفر)،اسوه صبر و استواری و پدر شهیدان سرافراز محسن، جواد، علی اصغر و محمد رضا را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت مرحوم مغفور حاج علی محمد بارفروش(مظفر)،اسوه صبر و استواری و پدر شهیدان سرافراز محسن، جواد، علی اصغر و محمد رضا، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام آن مرحوم که با تقدیم چهار فرزند عزیز خود، از ارزشهای اسلامی و عزت ملی پاسداری کرد،مصیبت وارده را به ملت شهیدپرور ایران، خانواده های معزز شهدا، جامعه گرانقدر ایثارگران و بالاخص خاندان محترم بارفروش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و اجر و پاداش الهی را برای بازماندگان مسالت می نمایم.

حسن روحانی
رئیس جمهور

همچنین روحانی در پیامی درگذشت پدر  اکبر ترکان را به وی و خانواده ترکان تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
جناب آقای مهندس اکبر ترکان
درگذشت پدر با ایمان و فداکارتان که با تربیت شهیدانی بزرگوار و خانواده ای خدمتگزار، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمود، موجب تاثر و تالم خاطر گردید. اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال علو درجات آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی سایر بازماندگان را مسئلت می نمایم.

حسن روحانی
رییس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار