یکی از مزایایی که در این سرویس طراحی شده وجود دسته های قابلمه می باشد که از جنس خود قابلمه ساخته شده است ، با این وجود بعد از مدتی نه از بین می رود و نه می شکند. همچنین جهت جابه جایی هر یک از این قابلمه ها دارای یک جفت دستگیره لاستیکی نرم می باشد که خیلی راحت بر روی دسته های قابلمه قرار می گیرد این قابلیت سلامت مصرف کننده را 100 درصد تضمین می کند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛سرویس تابه و قابلمه 10 پارچه سرامیک اکولون «مدل Aeni» ساخت شرکت ا.ان.سی A.N.C کره از یک قابلمه بزرگ به قطر 26 سانتیمتر، یک قابلمه متوسط به قطر 24 سانتیمتر، یک قابلمه کوچک به قطر 20 سانتیمتر، یک قابلمه نیمه 24 سانتیمتر، تابه دسته دار به قطر 28 سانتیمتر و تشکیل شده است که تمامی سطوح درونی و بیرونی قابلمه ها از آلیاژ آلمینیومی با روکش نچسب و کاملا ضد خش طبیعی سرامیکی پوشیده شده و به هیچ عنوان با کشیدن ابزارهای نوک تیز مانند چاقو و چنگال و غیره... ذره ای خطوط بر روی بدنه آنها ایجاد نمی گردد. اگرچه به منظور دوام بیشتر سرویس پیشنهاد می کنیم از کفگیر و ملاقه مناسب همین کار استفاده شود.


به علاوه سرویس قابلمه 10 پارچه سرامیکی ا.ان.سی A.N.C از 5 لایه مختلف تشکیل شده که در استحکام و طول عمر قابلمه ها بسیار موثر بوده و می توان برای مصارف خانگی با خیالی آسوده استفاده کرد. همچنین به دلیل اینکه از سرامیک طبیعی و مواد معدنی نئوفلم ساخته شده و فاقد آلیاژها و مواد سمی و ری اکتیو می باشد خیلی سالم تر و بهتر از قابلمه های تفلون عمل می کند. به علاوه برای افرادی که به تغذیه و سلامت خود اهمیت می دهند و دوست دارند غذایی که تهیه می کنند سالم و خوشمزه باشد بسیار مناسب است.


تمامی قابلمه ها به جز تابه دارای درب می باشند که آنها هم از جنس سرامیک با پوشش نچسب و همرنگ بدنه طراحی شده اند که نه تنها به قابلمه ها جلوه خاصی می بخشد بلکه باعث حفظ گرمای درون قابلمه ها شده و از سرد شدن سریع غذا جلوگیری می کند.


مزیت دیگری که در این سرویس طراحی شده وجود دسته های قابلمه می باشد که از جنس خود قابلمه ساخته شده است ، با این وجود بعد از مدتی نه از بین می رود و نه می شکند. همچنین جهت جابه جایی هر یک از این قابلمه ها دارای یک جفت دستگیره لاستیکی نرم می باشد که خیلی راحت بر روی دسته های قابلمه قرار می گیرد این قابلیت سلامت مصرف کننده را 100 درصد تضمین می کند.


رنگ صورتی دستگاه بسیار جذاب و خاص بوده و مطمئنا جلوه زیبایی به محیط آشپزخانه بخشیده و آشپزی را لذت بخش می کند. قیمت این سرویس 10 پارچه 755 هزار تومان است.
برچسب ها: قابلمه ، سرامیک ، روکش ، مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار