الله‌ورن گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت تولید نوشت افزارهای ایرانی اسلامی هیچ‌گونه حمایتی از تولید‌کنندگان نکرده است.

"امیر الله‌ورن" مسئول مؤسسه روشنا در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه‌ی "روشنا" طرح‌های مجموعه‌های تلویزیونی پایتخت، مختارنامه، پارسا و طرح‌های ایرانی اسلامی بر روی لوازم التحریر وارد بازار كرده است.

وی ادامه داد: ما تصویر‌سازی شخصیت‌های سریال مختار‌نامه و پایتخت بر روی دفتر‌ها، مدادها و لوازم التحریر 3 سالی است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

"الله‌ورن" با اشاره به توزیع تولیدات موسسه تصریح کرد: توزیع ما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار لوازم التحریر به صورت جدی است البته در فروشگاه‌های جبهه‌ فرهنگی نیز محصولات ما عرضه می‌شود.

وی در خصوص حمایت‌های دولتی از این نوع محصولات خاطرنشان کرد: برای حمایت یکسری زیر ساخت‌ها وجود دارد اما متاسفانه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه حمایتی نشدیم.

مدیر موسسه روشنا ورود لوازم التحریر با شخصیت‌های غربی را بدون مجوز خواند و گفت: زمانی که لوازم التحریر با تصویر شخصیت‌های چون باربی و بنتن در بازار وجود دارد نباید هیچ گونه مشکل و مانعی برای ورود نوشت‌افزارهای با طرح ایرانی اسلامی باشد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار