سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان می‌گوید: سعی کرده‌ام پوسته قدیمی تیم ملی تکواندو بانوان را در این مدت تغییر دهیم.

مینو مداح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از قهرمانی در مسابقات نظامیان جهان عنوان کرد: تیم خوبی داشتیم که با عملکرد مناسب تکواندوکاران، توانستیم قهرمان رقابت های سیزم شویم. همه بازیکنان تیم خوب بازی کردند و در همه اوزان صاحب مدال شدیم.

وی افزود: رقابت های نظامیان جهان مانند بازی های المپیک برگزار شد و به صورت تک حذفی نبود چون بازنده ها هم شانس مسابقه مجدد را داشتند و مدال برنز مشترک نداشتیم. ضمن آنکه رقابت ها با هوگوهای الکترونیکی "دی دو" برگزار شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان و تیم سیزم با بیان اینکه پنج تکواندوکار تیم بازی های آسیایی در ترکیب تیم سیزم بانوان حضور داشتند، گفت: به جز کیمیا علیزاده دیگر ملی پوش بانوان در بازی های آسیایی که در مسابقات سیزم غایب بود و در المپیک نانجینگ هم طلا گرفت، از سه بازیکن دیگر برای رقابت های سیزم استفاده کردیم که همه این نفرات بعد از پیکارهای قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی بودند.

وی ادامه داد: تکواندوکاران خوبی از چین، برزیل، کلمبیا و بلاروس در رقابت های سیزم حضور داشتند و برخی تک ستاره ها هم عملکرد مناسبی را نشان دادند به همین علت کیفیت فنی رقابت ها بالا بود. به راحتی در این مسابقات مدال نگرفتیم اما تکواندوکاران محک جدی خوردند.

مداح با اشاره به تورنمنت سیدنی همزمان با رقابت های نظامیان جهان خاطرنشان کرد: نگران بودیم بخاطر این تورنمنت کشورهای خوبی به ایران مسافرت نکنند اما این طور نشد و من از مسابقات و عملکرد تیمم راضی هستم چون به ما کمک کرد تا آماده سازی خوبی قبل از بازی های آسیایی داشته باشیم.

وی درباره حریفان ایران در رقابت های تکواندو نظامیان گفت: چین تایپه به ایران نیامد اما تیم چین تکواندوکاران آماده ای در این مسابقات داشت. آنها به سختی از تکواندوکاران ایرانی امتیاز گرفتند و این نشان داد و ما هم به سختی پیروز شدیم که نشان ئداد تیم های ضعیفی در این مسابقات شرکت نداشتند.

او درباره انتخاب شایسته بانوان تکواندوکار تصریح کرد: از زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شده ام سعی کرده ام تا پوسته قدیمی تیم ملی بانوان تغییر کند و جوانانی راهی تیم ملی شوند که بتوانند پشتوانه تیم ملی باشند. به همین دلیل برای رقابت های انتخابی تیم ملی از مهسا جدی و کیمیا علیزاده دو تکواندکار خوب نوجوانان دعوت کردم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با اشاره به حذف اوزان اول و دوم برای بازی های آسیایی اینچئون یادآور شد: اردوهای آماده سازی خوبی را گذرانده ایم و قصد داریم کمتر از سه هفته دیگر با هماهنگی های لازم در یکی از شهرهای شمالی کشور باتوجه به نزدیکی شرایط جوی با اینچئون یک اردوی تدارکاتی داشته باشیم. ما در مرکز جهانی تهران سالن های خوب و شرایط مناسبی برای اردوها داریم اما تیم ملی مردان بخاطر اسکان تیم های خارجی بانوان سیزم در مرکز جهانی یک هفته به مجموعه انقلاب انتقال داده شده اند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی بانوان برای بازی های آسیایی دیر آغاز شده است، گفت: بعد از قهرمانی در سیزم چند روز به تکواندوکاران استراحت داده ایم چون بازیکنان از 18 اسفند سال قبل به صورت مستمر در اردو بوده اند تا جبران زمان از دست رفته را کرده باشند. در این بین تنها 6 روز بازیکنان بعد از مسابقات قهرمانی آسیایی استراحت داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار