قمری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تجهیزات دوچرخه را از کشورهای اروپایی تأمین می‌کنم / هفته آینده رأی دوپینگی‌ها را صادر خواهيم كرد

رئیس فدارسیون دوچرخه‌سواری کشورمان در خصوص تجهیز امکانات دوچرخه‌سواری برای حضور در مسابقات آسیایی گفت: در حال تجهيز امکانات هستيم و لوازم اصلی را از چند کشور اروپایی خریداری خواهیم کرد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اكنون در حال خرید تجهیزات هستیم و خرید لوازم سه الي چهار ماه طول می‌کشد که با توجه به زمان کوتاه تا شروع بازی‌های آسیایی گروهی را به کشورهای انگلیس، آلمان و چین فرستاده‌ایم تا لوازم مورد نیاز را برای ما تهیه‌ کنند و تا الان نيمی از لوازم مورد نیاز رکاب‌زنان را تجهیز کرده‌ایم تا تکمیل شدن آنها پیگیری خواهیم کرد.  

**اردویی را در آلمان برپا کرده‌ایم
 
رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواری كشورمان در خصوص وضعیت ملی‌پوشان کشورمان در اردوی چک تصريح کرد: رکاب‌زنان حاضر  در اردو این هفته در آلمان در یک رقابت بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند و هفته آینده نیز دوچرخه سواران سرعتی و نیمه سرعتيمان در کشور آلمان در رقابتی دیگر حاضر می‌شوند. 

وی در ادامه افزود: آمادگی رکابزنان باید همزمان با شروع رقابت‌ها باشد. در فاصله یک ماه مانده به بازی‌های آسیایی رکاب‌زنان ما می‌توانند به یک شرایط آرمانی و نهایی برسند زیرا دوچرخه‌سواری رشته‌ای است که رکاب‌زنان نه می‌توانند زودتر از موعد مسابقه به آمادگی برسند و نه دیرتر؛ زمان آمادگی آنها باید با شروع مسابقات تطبیق داشته باشد تا از فرم مسابقات خارج نشوند. درحال حاضر ورزشکاران در بخش سرعت به آن آمادگی رسیده‌اند و کادر فنی به دنبال آن هستند که از لحاظ تکنیک و سرعت روی آنها کار کند تا شروع مسابقات هماهنگی‌ها لازم را کسب کنند. 

 قمری در خصوص رکاب‌زنان بخش کوهستان نیز بیان کرد: 18 نفر از ورزشکاران بخش کوهستان را به مسابقات بین‌المللی ترکیه اعزام خواهیم کرد تا در این رقابت‌ها توسط کادر فنی توانایی‌هایشان سنجیده شود تا 2 نفر اصلی كه به بازی‌ها اعزام می‌شوند را انتخاب کرده و هم اینکه در آن جا رکاب‌زنان بتوانند رقیبانشان را برای بازی‌های آسیایی بسنجند. 

**بانوان دوچرخه‌سوارمان برای اولین بار در رقابت‌ها شركت می‌کند

رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواری كشورمان در ادامه تصریح کرد: بانوان دوچرخه‌سوار، برای اولین بار است که به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند و در آن جا مورد محک سرمربیان تیم قرار خواهند گرفت.  

**رأي دوچرخه‌سواران دوپينگی را رسانه‌ای خواهیم کرد
 
قمری در ارتباط با رأی کمیته انضباطی در خصوص دوچرخه‌سواران دوپینگی گفت: چهارشنبه آینده در جلسه کمیته انضباطی در خصوص 2 نفری که در مسابقات دست به دوپینگ زده‌اند تصمیم خواهیم گرفت و رأی‌شان را رسانه‌ای می‌کنیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون دوچرخه‌سواری تاکنون به خوبی برنامه‌هایش را برای مسابقات آسیایی پیش برده است و اردوها و امکانات خوبی را برای رکاب‌زنان در نظر گرفته است و تنها امیدواریم که رکاب‌زنان بتوانند نتیجه خوبی را کسب کنند و فدراسیون را مقابل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان سربلند کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار