قمری:

ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری راس برنامه‌هایمان است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در خصوص برنامه‌های آینده این فدراسیون گفت: خرید دوچرخه‌های حرفه‌ای و برگزاری اردوی خارج از کشور در راس برنامه‌هایمان برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی است.

   خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: هفته آینده وزارت ورزش منابعی را در اختیار ما قرار خواهد داد تا بتوانیم دوچرخه های حرفه ای را برای حضور در مسابقات آسیایی اینچئون خریداری کنیم از دیگر برنامه های اصلی مان برگزاری یک اردوی دو ماهه در کشور چک است تا رکاب زنان مان بتوانند در کنار  ورزشکاران کشورهای ایتالیا، چک و لهستان تمرین کنند و به یک آمادگی نسبی برسند.
 وی در خصوص برگزاری اردوهای داخل کشور خاطر نشان کرد: از روز شنبه نفرات دعوت شده در  رشته نیمه سرعت به اردو خواهند آمد و رکاب زنان سرعتی مان نیز حدود یک هفته است که در اردو حضور دارند و طی گفته‌های  قبلیم از هفته آینده به کشور چک اعزام خواهند شد .
 وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای نخستین بار برای بازی های  آسیایی اینچئون می توانیم یک دوچرخه سوار ب به این رقابت ها اعزام کنیم که رکاب زنان ما در کنار سرمربی خود تمرین خواهند کرد تا انشا ا... بتوانیم در این بازی ها مدال کسب کنیم. 
 قمری در خصوص بانون ملی پوش رکاب زن کشورمان نیز تصریح کرد: بانوان در رشته کوهستان در حال حاضر در اردو به سر می‌برند و در دو بخش گروهی با توجه به شرایطی که در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان داشتند ما دوچرخه سوارانی را اعزام  می کنیم که شانس مدال آوری برای کشورمان را داشته باشند که قطعا از بخش جوانان خواهند بود. 
 وی در خصوص برنامه  جدید فدراسیون برای استعداد یابی دوچرخه سواران گفت: کمیته استعداد یابی در فدراسیون در بخش بانوان و آقایان تشکیل  داده‌ایم که در رده‌هایی سنی‌نوجوانان، جوانان و امید به شناسایی استعداد ها می پردازد و پس از حضور درچند تمرین با تشخیص سرمربی تیم ملی دعوت خواهند شد.
 رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص تور آذربایجان و نحوه برگزاری آن اظهار کرد: تور آذربایجان یکی از شاهکارهای‌ ورزش ایران در برگزاری مسابقات بود که با همت مسئولین آذربایجان تشکیل شد
 وی افزود: علی رغم سختگیری نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری پس از پایان تور در صحبت هایش ابراز خرسندی کرد و  انشاء اله با همت مسئولین استان آذربایجان قرا بر این است که در سال های آینده این تور را به سمت حرفه ای شدن پیش بریم زیرا یکی از مشکلات عمده ای که دوچرخه سواران ما در المپیک دارند رکاب زدن در برابر دوچرخه سواران حرفه ای است و تمام تلاش ما این خواهد بود که آهسته به سمت باشگاه  داری حرفه و تیم ملی حرفه ای در این رشته ورزشی برویم.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار