در پی انتخاب ناصری به عنوان سرمربی بخش جاده؛

قمری: ناصری شایسته‌ترین انتخاب بود/ قضیه دوپینگ باعث موج‌سواری برخی افراد شده است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص انتصاب مجید ناصری به عنوان سرمربی بخش جاده گفت: با توجه به زمان و در نظر گرفتن کارنامه‌های چندین نفر بهترین گزینه را انتخاب کردیم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به 2ماه فاصله برگزاری بازی‌های آسیایی در رشته جاده تصمیم به انتخاب مجید ناصری گرفتیم و دلیل آن بررسی کارنامه چندین مربی بود و در نهایت انتخاب شایسته‌ترین فرد صورت گرفت.

وی افزود: یکسال گذشته تا به الان نظراتی که به تیم ملی دعوت شدند در 8رویداد مهم ورزشی در خارج از کشور شرکت داشته‌اند.
از یک آمادگی نسبی خوب برخوردارند و با توجه تمرینات و رکوردهایی که در 15روزی که در اردو هستند می‌زنند از بین 6نفر دعوت شده یک نفر را برای تایم تریل انفرادی و 2نفر را برای استقامت و نیمه استقامت انتخاب خواهیم کرد تا در بازی‌های آسیایی اینچئون شاهد یک عملکرد خوب از آن‌ها باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای رکاب‌زنان بخش جاده‌ای اردوی برون مرزی در نظر گرفته شده است یا خیر تصریح کرد: رکاب‌زنان دعوت شده به اردو در حدود 6تا7 رویداد بروی مرزی حدود 45 روز تا 2ماه حضور داشته‌اند و عملکرد خوبی نیز از خود بر جای گذاشته‌اند، و ما نیز به آن‌ها فرصت استراحت 5روزه داریم و از یکشنبه وارد اردو خواهند شد و زیرنظر مربی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

قمری در خصوص دوپینگ دوچرخه‌سواران و تعلیق این فدراسیون بیان کرد: فدراسیون مبارزه با دوپینگ (نادر) تنها نام 2نفر آن هم یک خانم در مسابقات آسیایی قزاستان ویک آقا در تور آذربایجان ایران را اعلام کرده است که آزمایش اولیه دوپینگ یعنی A آنها مثبت بوده است و متاسفانه اطلاعاتی که بر روی سایتها رفته و تعداد نفرات را زیاد اعلام کرده‌اند اخبار کذب است این اتهام هنوز برای ما معرض نشده است و اینکه اگر اتهامی به شخص زده می‌شود باید مرجع قانونی آن را تایید که هنوز توسط قانون مجرمیت آنها مشخص نیست و نمونه آنها انجام نشده است تا فدراسیون بر یک قطعیت حتمی رسد و آن را بتواند رسانه‌ای کند.

وی در ادامه گفت: بحث تعلیق و افزایش نام تعداد نفراتی که دوپینگ کرده اند از جای دیگری آب می‌خورند و افرادی هستند که با فدراسیون ما به مشکل خورده اند از این طریق می‌خواهند موج سواری کنند تا فدراسیون دوچرخه‌سواری را زیر سوال ببرند.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص وضعیت رکاب‌زنان بخش سرعت در اردوی چک گفت: ورزشکاران خوشبختانه تمریناتی خوبی را در کشور چک انجام می‌دهند و مسئولین آنها نیز هماهنگی خوبی را با نفرات ما در آن جا دارند و رکاب‌زنان با یک امنیت فکری و آرامش روحی خوب تمرینات را زیر نظر پاول اوران به مدت 2 ماه پیگیری خواهند کرد در روزشنبه نیز یک مسابقه تدارکاتی با ملی‌پوشان این کشور انجام دادند و تا 2 روز مانده به مسابقات در این کشور خواهند ماند و با دیگر کشورها نیز مسابقاتی را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قمری ، ناصری ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار