در پی مثبت اعلام شدن دوپینگ بانوی ملی‌پوش دوچرخه سواری؛

قمری: تا قطعی نشدن رأی دوپینگ، نباید با آبروی ورزشکار بازی کرد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در خصوص مثبت اعلام شدن تست دوپینگ بانوی دوچرخه سوار کشورمان گفت: وادا فدراسیون جهانی مبارزه با دوپینگ هنوز رای نهایی برای ما صادر نکرده است.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: وادا هنوز نام قطعی دوچرخه سوار دوپینگی را صد در صد اعلام نکرده‌اند و قطعیت این مسئله برای ما روشن نیست.

وی افزود: نامه‌ مکتوبی در این خصوص به فدراسیون اعلام نشده است و ما ابتدا می‌گذاریم ورزشکاری که از وی نام برده‌اند پیش از رسانه‌ای شدن به رأی اعتراض کند و اگر مسئله دوپینگ قطعیت پیدا کرد آن رسانه‌ای شود تا با آبروی کسی بازی نشود.

وی در خصوص نتایج کسب شده توسط کاروان اعزام ملی‌پوشان به مسابقات پیست ایتالیا تصریح کرد: ملی‌پوشان ما تنها برای کسب تجربه و رفع نواقص در این مسابقات شرکت کرده‌اند و ما حساسیتی در خصوص نتایج نخواهیم داشت، هدف فدراسیون تنها برگزاری یک اردوی تدارکاتی است تا رکاب زنان بتوانند به یک آمادگی نسبی برسند.

قمری در خصوص اعزام سری دوم رکاب‌زنان به اردوی چک بیان کرد: نفرات بعدی شب یکشنبه به اردوی چک اعزام خواهند شد و در خصوص انتخاب آن‌ها هم باید گفت که این نفرات با توجه به مسابقات پیشین کاندید شده هستند و در آن جا تمریناتشان را زیر نظر بوران پیگیری خواهند کرد و در نهایت با توجه به حضور ملی‌پوشان در اردوها و تایمی‌هایی که زده‌اند برای مسابقات آسیایی انتخاب می‌شوند و برای هر رشته‌ای نفرات مشخص شده‌ای را نیز به عنوان رزرو انتخاب خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: رای ، ورزشکار ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۴۱ ۲۷ تير ۱۳۹۳
چرا این رییس فدراسیون چرت میگه ؟نامه دستشه بازم.انکار پشته انکار ....چرا اینقدر دروغ ؟
آخرین اخبار