رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران گفت: عنوان نخست سال گذشته دوچرخه سواری کشور در قاره آسیا در بخش جاده، مدیون تور ایران (آذربایجان) است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، خسرو قمری در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) اظهار کرد: اگر امروز فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری در کنگره جهانی خود در قزاقستان از برگزاری این تور تمجید می کند، نشان از جایگاه این تور در این فدراسیون دارد و باید تلاش کنیم ضمن حفظ این جایگاه در راستای ارتقای آن گام برداریم.

وی افزود: همکاری ها، حمایت ها و جدیت ها موجب ارتقا سطح این تور از اماتور به نیمه حرفه ای شد و باید با تداوم این حمایت ها و همکاری ها، روزی شاهد برگزاری تور در سطح حرفه ای باشیم.

قمری خاطرنشان کرد: تور آذربایجان افتخار ورزش دوچرخه سواری ایران است و نباید به راحتی از کنار این تور رد شویم بلکه همه باهم و دست در دست هم باید زمینه رشد و ارتقا تور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به حضور یکی از سخت گیرترین نماینده های اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این تور به منظور بررسی نحوه برگزاری تور در سطح 2-1، گفت: "فیلیپ مارین" از بلژیک در این دوره از تور برای ثبت سطح تور در نیمه حرفه ای حضور خواهد داشت که کوچک ترین نواقص را گزارش می کند، از این رو در سال اول برگزاری تور آذربایجان در سطح نیمه حرفه ای باید بیش از پیش تلاش و همت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در خور نام ایران و آذربایجان برگزار شود و افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

این دوره از تور 27 خرداد ماه جاری تا یکم تیرماه سالجاری در مسیر سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: دوچرخه ، سواری ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.