استاندارمازندران، از افتتاح 541 طرح عمرانی، تولیدی وخدماتی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، فلاح جلودار گفت:‌ برای تکمیل وراه اندازی این طرح ها حدود هزار و58میلیارد تومان اعتبار ملی واستانی هزینه شده است.

وی افزود: این طرح ها دربخش های کشاورزی، صنعت، عمرانی وخدماتی وتولیدی است که همه مناطق استان اجرا شده و زمینه اشتغال برای جوانان جویای کار را فراهم کرده و شمار زیادی از جمعیت شهری وروستایی استان از مزایای آنها بهره مند خواهند شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه تاپایان امسال حدود 50درصد از طرح های نیمه تمام استان در بخش های مختلف تکمیل وبهره برداری خواهد شد، از نیمه کار ماندن حدود هزار طرح دیگر در استان خبر داد.

فلاح جلودار، به افزایش حدود 10برابری ردیف اعتبارامسال به مازندران برای جذب سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی درمقایسه با پارسال اشاره کرد وادامه داد: خوشبختانه اکنون مازندران با تعامل خوب دستگاه های اجرایی استان، ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را دارد.

وی تصریح کرد: مازندران برای راه‌اندازی گردشگری دریایی وبرقراری ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر این آمادگی را دارد و در همین ارتباط در حال فراهم کردن مقدمات آن است.

استاندارمازندران ابرازامیدواری کرد: با طرح های در حال اجرا و پیگیری برای تکمیل هرچه سریعتر طرح های نیمه کاره در دولت تدبیر وامید در مازندران، چهره استان روند توسعه ای به خود بگیرد.

استان مازندران دارای حدود سه میلیون و 200هزار نفر جمعیت است./ب

برچسب ها: افتتاح ، عمرانی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.