آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: سایپا تیم خوب و آینده‌داری است و بازي مقابل آنها سخت بود اما توانستيم به آنها غلبه كنيم.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی مقابل سایپا بازی خوبی بود و توانستیم در پایان سه امتیاز بازی را کسب کنیم و به آینده امیدوار شویم سایپا تیمی جوان و با برنامه‌ می‌باشد و مجید جلالی یک مربی بادانشی است تیم‌هایی که جلالی در آنها مربیگری می‌کند همیشه روی زمین بازی می‌کند و تا الان نشده است که ضد فوتبال بازی کنند.

آناليزور تيم فوتبال استقلال در ادامه گفت: البته ما هم استقلال هستیم بازیکنان جدیدی در این فصل به ما اضافه شده‌اند که امیدواریم در آینده هماهنگی بیشتری بین بازیکنان شاهد باشیم در بازی با سایپا گل خوردن به نفع ما شد و در ادامه بازی توانستیم با دستورات فنی و شخص قلعه‌نویی برنده بازی باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در ابتدای فصل بدشانسی آوردیم امیر حسین صادقی و حنیف عمران‌زاده که از بازیکنان تاثیرگذار تیم در خط دفاعی هستند را از دست دادیم در طول این چند هفته از بازیکنان دیگری در این پست استفاه کردیم که پست تخصصی آنها نبود و تا اینجا هم خوب جواب گرفتیم.

بیاني در پایان گفت: قضاوتها تا اینجا لیگ بد نبوده است ولی چند اشتباه تاثیرگذار باعث از دست دادن چندین امتیاز برای استقلال شده است که امیدواریم در آینده شاهد کمترین اشتباه در قضاوتهای داوران باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: امتیاز ، تیم ، بیانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار