مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی گفت: میادین میوه و تره بار به 240میدان افزایش می‌یابند و همچنین نظارت بر فروش محصولات در میادین و بازارهای شهر تهران انجام می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  احمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی با اشاره به این که در شهر تهران از تولید تا مصرف 25درصد محصولات قابلیت استفاده را ندارند ، عنوان کرد :‌ به همین منظور نیازمند اصلاح زیر ساخت و اصلاح فرهنگ نگه داری و مصرف را در این  بخش داریم و امیدواریم که رسانه بتواند در این امر نقش پررنگ و مؤثری را بریا ما ایفا کند.

وی افزود :‌ سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان بزرگترین شبکه عرضه میوه و تره بار در سطح شهر به منظور خدمات رسانی به شهروندان در راستای هدف‌های کلان شهرداری تهران محصولات میوه و تره بار را حدود35تا37 پایین تر از سایر مراکز سطح شهر عرضه می‌کند.

 مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی عنوان کرد: این سازمان به دلیل افزایش جمعیت تلاش می‌کند که تمامی محصولات خود را با قیمت کمتر و مطلوب به شهروندان ارائه دهد.

صفوی اظهار داشت: سازمان میادین با جدیت کامل نرخ  گذاری و نظارت بر فروش محصولات در میادین و بازارهای تابعه سازمان میادین میوه و تره بار که روزانه حدود450هزار نفر مراجعه کننده دارد.

وی افزود: توسعه‌ی کمی و  کیفی، سلامت محیط زیست، محور اجتماعی و فرهنگی از سه مواردی است که سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری در دستور کار خود قرار داده است.

صفوی اضافه کرد: مهم‌ترین ویژگی این سازمان خدمت دهی گسترده در تمام نقاط شهر تهران، تأمین نیازهای روزانه شهروندان،ارتقای کیفیت، کمک به اقتصاد خانواده، تأثیر در کاهش ترافیک و آلودگی هوا و بهداشت در جامعه است.

وی یادآور شد: سازمان میادین میوه و تره بار با دارا بودن 187 میدان و بازار روزانه به 450هزار نفر مراجعه کننده با داشتن 2هزار تن میوه و سبزیجات و فرآورده‌های پروتئینی به شهروندان خدمات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد  در حالی که تنها 6تا7 درصد مراکز توزیع میوه و تره بار در سطح شهر تهران در اختیار این سازمان قرار دارد.

وی افزود: این سازمان ارتقای سطح بهداشتی و استانداردهای پروتئینی را در دستور کار خود قرار داده است.

صفوی بیان کرد:‌70درصد از آبزیان در بهشت و 50درصد در بهمن و پیروزی نیازهای شهروندان را بر آورده می‌کند و محصولات را به ‌آن‌ها عرضه می‌کنند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در طرح 5 ساله دوم میادین از 187 میدان ،240میادین بازار و افزایش خواهد یافت طوری که در هر سال حدود 12 بازار میدان ساخته خواهد شد که این امر توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در حال حاضر در دست مطالعه و بررسی قرار دارد.

وی افزود: توجه به استانداردها، بهره گیری فناوری اطلاعات،توزیع زیرساخت میدانی در زمین50هکتاری که زمین هم اکنون در حال آماده سازی است، انجام می‌شود که در آن سردخانه و صنایع سورتی و بسته بندی، بنکداری و کیفیت محصول در آن حفظ خواهد شد.

وی یادآور شد: نظارت‌های معاونین و مدیران در ابعاد مختلف دوره‌ای انجام خواهد شد و همچنین این سازمان یک سیستم نظر سنجی بر قرار  کرده است که هر سه ماه یک بار حاصل این نظر سنجی به سازمان داده خواهد شد.

وی با اشاره به این که فروش محصولات باید تحت نظر این سازمان کنترل شود ، عنوان کرد: ساخت پالت ها و تجهیزات جدید برای عرضه میوه و ترازوهای شکبه‌ای امکان زیاد فروش را از بین می‌برد.

صفوی افزود: ما در سال بالغ بر 50 ساعت کلاس‌های آموزشی برای کارگران را در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم تا آن‌ها بتوانند هر چه بهتر به شهروندان خدمات خود را ارائه دهند.

صفوی در پایان خاطرنشان کرد:‌سازمان میادین میوه و تره بار تمامی محصولات خود را با نرخ گذاری یکسان در همه نقاط شهر محصولات خود را به شهروندان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: میوه ، تره بار ، قیمت ، نظارت ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار