طباطبایی یزدی گفت: یکی از محورهای اصلی سازمان ملی بهره‌وری، ارتقا بهره‌وری است که همچنین محور برنامه ششم و کلیت نظام در این راستا قرار دارد تا در نهایت تولید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سازمان بهره وری آسیا (apo) فرصتهایی را در اختیار کشورهای عضوش قرار می‌دهد که به صورت پروژه‌های مدرن به منظور الگو سازی برای پروژه‌های دیگر استفاده می‌شود.
 
پروژه ارتقای بهره وری و نوسازی فرآورده‌های غذایی و قند یاسوج در آوریل سال 2012 توسط دبیر کل apo به تایید رسیده است.

تمرکز این پروژه بر روی ارتقا بهره وری سبز، رقابت پذیری و بهره وری بخش دولتی است.

در سمینار اختتامیه و انتشار تجارب پروژه مدل شرکت فرآورده‌های غذایی و قند یاسوج، رویا طباطبایی یزدی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران گفت: پروژه صنایع غذایی و قند یاسوج مدلی بود که توسط apo در ایران با موفقیت به انجام رسید.

طباطبایی یزدی بیان کرد: صنعت در حال حاضر با وضعیت سختی روبروست که باید گفته شود در سالهای 91 و 92 رشد منفی اقتصادی وجود داشت که در بخش صنعت رشد منفی دو برابر بخش اقتصادی بوده است.

وی تنها راهکار برای رشد مثبت صنعت کشور را ارتقا بهره وری دانست و گفت: یکی از محورهای اصلی سازمان ملی بهره وری ارتقا بهره وری است که همچنین محور برنامه ششم و کلیت نظام در این راستا قرار دارد تا در نهایت تولید افزایش یابد.

رئیس سازمان ملی بهره وری اظهار داشت: امیدواریم این پروژه برای سایر کارخانه‌های قند و شکر و همچنین در مرحله بعدی برای صنایع غدایی کشور و در نهایت برای صنعت کل کشور الگو شود.

رئیس سازمان ملی بهره وری ایران در پایان گفت: ما با انجام این پروژه در تولید قند و شکر به خود کفایی خواهیم رسید که ارتقا بهره وری در این فعالیت بسیار حائز اهمیت قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قند ، شکر ، رشد ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار