شهردار خرم آباد گفت: پل نه دی خرم آباد با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان بعد از ۲۶ سال همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان شهری و استانی در خرم آباد افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد مهرابی امروز در بازدید از روند تکمیل پل نه دی خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقطه پیوند و ارتباط مسیرشمال و جنوب خرم آباد، هم اکنون از سمت بلوار ولایت به سمت بلوار شهید چاغروند امکان پذیر است.

وی افزود: امکان تردد آسان بین شمال و جنوب خرم آباد از مسیر شصت متری ممکن است اما این مسیر دارای یگ گره کور و یک بن بست است که با افتتاح پل نه دی این گره ترافیکی از بین می‌رود.

شهردار خرم آباد بیان کرد: کلنگ احداث پل نه دی 26 سال پیش به زمین زده شده، اما 4 سال پیش با مساعدت استاندار وقت، روند پیگیری کار به صورت جدی دنبال شده، اما به دلیل وجود معارضان فراوان کار به حالت تعلیق در آمده است.

مهرابی تصریح کرد: شهرداری خرم آباد با ورود جدی به این طرح در سه ماه قبل و بسیج امکانات توانست این طرح را به وضع فعلی برساند.

شهردار خرم آباد در مورد هزینه اجرایی این طرح اظهار کرد: کل هزینه صرف شده در این پروژه، بیش از سه میلیارد تومان است.

مهرابی در مورد روند اجرای طرح پل نه دی افزود: در ابتدای ورود شهرداری به این طرح، تصمیم گرفته شده که پیمانکاران قبلی به دلیل ناتوانی از کار کنار گذاشته شوند و در 12 معارض موجود در طرح راضی شده اند.

وی افزود: برای تکمیل طرح، کار به صورت سه شیفتی اجرا شده است و در اجرای پروژه از توان مهندسین و نیروهای توانمند استان و شهر استفاده شده است.

مهرابی در مورد فواید ترافیکی بهره برداری از طرح بیان کرد: با افتتاح پل نه دی 40 درصد ترافیک شهر خرم آباد تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: لرستان ، افتتاح ، پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.