معاون فرماندار لردگان گفت: 120 روستا در این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود و این معظل بزرگی است که امیدواریم در دولت تدبیر و امید این مشکلات بر طرف شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اسدالله جلیل صبح امروز در نشست شورای اسلامی شهرستان لردگان اظهار کرد: با توجه به گستردگی شهرستان و بیان مشکلات مطرح شده به خصوص بحث آب شرب مردم شهرها و روستاها تلاش‌هایی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی صورت گرفته که هر طوری شده هم در دراز مدت و هم در کوتاه‌مدت مشکلات آب شرب مردم شهرستان لردگان را برطرف کنند.

وی افزود: در زمینه جاده‌های روستایی و جاده اصلی هم‌اکنون نهضت آسفالت جاده‌ها در شهرستان لردگان شروع شد، در دولت تدبیر و امید برای جاده ترانزیتی شهرستان لردگان به خوزستان و بروجن به صورت شبانه‌روزی کار در حال انجام است.

جلیل با بیان اینکه پیمانکار با سرعت بالا در چند نقطه در حال چهارخطه‌کردن جهده - بروجن - لردگان است، بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال‌جاری چهارخطه لردگان به گوشکی به بهره‌برداری برسد.

معاون فرماندار لردگان از آبرسانی سیار به 120 روستا در لردگان خبر داد و گفت: این معضل بزرگی است که مسئولان برای آن چاره‌ اندیشی کرده‌اند و امیدواریم در دولت تدبیر و امید این مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: ما با تمام توان در دولت تدبیر و امید در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم هستیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، لردگان ، روستا ، تانکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.