برنامه"یك برش زندگی" در هفته آخر مرداد 93 با سوژه "سفرهای تابستانی" مهمان خانه مخاطبان شبكه دو می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبكه دو سیما، سمانه فراهانی با اعلام این خبر گفت: در هفته ای كه پیش رو داریم، به موضوع «سفرهای تابستانی» خواهیم پرداخت.

بدین منظور مخاطبان و تمامی شهروند خبرنگارانی كه در حوزه تهیه عكس و فیلم با این برنامه همكاری دارند، می توانند عكس‌ها و فیلم‌های خود را با موضوع سفرهای تابستانی ، وقایع و اتفاقات جالبی كه برایشان رخ داده را برای برنامه خودشان ارسال كنند.

وی خاطر نشان كرد: ایام تابستان، فرصت مناسبی است تا با فراغ بال به استراحت و طعم با هم بودند در كنار جمع خانوادگی، را تجربه كنیم و یكی از این با هم بودن ها، سفرهای دسته جمعی خانوادگی یا دوستانه است.

 از آنجا كه ماه مبارك رمضان به اتمام رسیده و تا پایان تعطیلات تابستانی مدت زمان زیادی باقی نمانده، بسیاری از خانواده ها سعی می كنند تا قبل از اتمام این تعطیلات به سفر رفته و لحظات خوشی را ثبت كنند.

تهیه كننده این برنامه ابراز كرد: مخاطبان و كلیه علاقه مندان به ارسال تصاویر و فیلم می توانند عكسها و فیلم‌های خود را با موضوع سفرهای تابستانی از طریق پست الكترونیكی برنامه به آدرس info@1-bz.irارسال نمایند. همچنین راههای ارتباطی با این برنامه سامانه پیامكی 30000207 و سایت برنامه به آدرس www.1-bz.irمی‌باشد.

وی گفت: «یك برش زندگی» در هفته ای كه گذشت با موضوع غزه روی آنتن رفت. علاقه مندان می توانند در هفته جاری علاوه بر ارسال تصاویر و فیلم با موضوع سفرهای تابستانی می توانند به موضوع غزه و نمایش وحشیگری رژیم صهیونیست نیز بپردازند.

برنامه «یك برش زندگی» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو و با اجرای امیر رضایی است كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 به مدت 45 دقیقه از شبكه زندگی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهمان ، شبکه ، دو ، سفر ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار