فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی دست‌های مسلح ، بیداری 1& 2 ، فرشته چهارم، حس تنهایی و برگشت ناپذیر پنجشنبه و جمعه 30 و 31 مرداد ماه روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی دست‌های مسلح، بیداری 1& 2 ، فرشته چهارم، حس تنهایی و برگشت ناپذیر پنجشنبه و جمعه 30 و 31 مرداد ماه روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی دست های مسلح (Armed Hands ) به کارگردانی پایری جولیوت ، تولید سال 2012 فرانسه است که پنجشنبه 30 مرداد ساعت 11:00 روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

در خلاصه این فیلم با بازی روشدی زم، لیلا بختی، مارک لاوین ، مارلین کانتو و .. آمده است : مقداری از تسلیحات نظامی ناتو در صربستان دزدیده می شود . لوکا اسکالی بازرس ویژه بخش مبارزه با سرقت های مسلحانه در شهر مارسی است . بخشی از تسلیحات دزدیده شده به همراه مقداری از کوکائین در یک کامیون حمل تره بار از صربستان به فرانسه کشف می شود . اسکالی دختری به نام مایا دارد که سالهاست او را ندیده است مایا پلیس بخش مبارزه با موادمخدر است و در یک واحد فاسد پلیس فعالیت می کند. اسکالی به بهانه این پرونده به دخترش نزدیک تر می شود و اطلاعات پرونده را به مایا می‌دهد و ...

فیلم تلویزیونی بیداری به کارگردانی بهرام عظیم پور و تهیه کنندگی آقاهرندی و پورکیانی محصول سال 1386 شبکه سه ، در دو قسمت 90دقیقه ای پنجشنبه 30مرداد ساعت 20:30 و جمعه 31 مرداد ساعت 15:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.


این فیلم روایت زندگی ترنگ و سینا دختر و پسری جوان از دو خواستگاه اجتماعی مختلف هستند . آنها ازدواج میکنند اما سینا براثر بیماری میمیرد و ترنگ که باردار است قصد دارد فرزندش را سقط کند اما خواهر سینا که خود بچه دار نمیشود مخالفت میکند و قرار میشود ترنگ بچه را پس از بدنیا آمدن به خواهر سینا بسپارد . اما زمانی که بچه بدنیا می آید مهر او چنان به دل ترنگ می افتد که لحظه ای قادر به جدایی از او نیست . پس از کشمکشهای زیاد در نهایت قرار میشود بچه تا 7 سالگی نزد ترنگ بماند و آنگاه به نزد عمه اش برود . داوود رشیدی ،پرویز پورحسینی ، آتیلا پسیانی ، بهناز جعفری و ... در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی فرشته چهارم( The Fourth Angel )به کارگردانی جان ایروین محصول سال 2001 و تولید مشترک انگلیس و کانادا ، پنجشنبه 30 مرداد ماه ساعت:30 23 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.


در خلاصه داستان فیلم آمده است: "جک الگین " خبرنگار یک مجله است. او تصمیم می گیرد برای تهیه خبری به هند سفر کند. به خواست او خانواده اش همراه وی می روند. اما هواپیما توسط تروریستهای صرب ربوده می شود. در میان مسافران " تارنور " کاردار وزارت خارجه انگلستان هست. دلیل اصلی ربودن هواپیما کیف حاوی اطلاعات اوست. اما هواپیما رباها درخواست پنجاه میلیون دلار باج از دولت امریکا که صاحب هواپیما است می کنند. پول پرداخت می شود اما ماموران زیرنظر بریتانیا به تروریستها شلیک می کنند. صربها نیز 15 گروگان هواپیما را می کشند. در میان کشته شدگان همسر و دو دختر جک الگین هستند. جیسون پریسلی، فورست ویتاکر ، شارلوت رامپلینگ و ...ایفای نقش کرده اند.


فیلم تلویزیونی حس تنهایی به کارگردانی مجید حسین شیرودی و تهیه کنندگی اصغر زائری ،جمعه 31 مرداد ماه ساعت 11:00 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.


در خلاصه این فیلم با بازی سارا خوئینی‏ها، بهزاد خداویسی، علی اسکندری، نیلوفر هوشمند، حبیب ثامنیه، حسن شجاعی آمده است : داستان مهتاب وکیل مستقل و پایه یک دادگستری را روایت می کند که همواره پرونده های سنگین به او سپرده می شود این بار پرونده طلاق برادرش مسعود و زنش یلدا به او سپرده می شود. وکالت یلدا را در دادگاه همسر سابقش وحید شاکری به عهده می گیرد که در این جریان، آنها به واقعیتهایی درباره زندگی خودشان پی می برند.فیلم تلویزیونی «حس تنهایی » از تولیدات مرکز سیما فیلم در سال ۱۳۹۰ساخته شده است.

فیلم سینمایی برگشت ناپذیر جمعه 31 مرداد ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می شود این فیلم محصول 1391 ایران به کارگردانی امیر احمد انصاری است.

در خلاصه این فیلم با بازی حشمت آرمیده، محسن نجفی، شاهرخ استخری، علیرضا کمالی، امیرحسین صدیق، ماه‌چهره خلیلی، آمده است : جلالی کارخانه داری است که در کارخانه او پسری بنام مرتضی کار میکند که از او میدزدد و به کارگران بیچاره و افراد ندار میدهد و اما جلالی که متوجه شده برای او پاپوش درست میکند و مرتضی را 5 سال به زندان می افتد . تنها کسی که از او حمایت می کند جواد دوستش است که او هم در آن کارخانه کار میکند. بعداز آزادی مرتضی که به فکر انتقام است نزد دوستش امیر حسین که پسر با ایمانی است ، می‌رود و ...


انتهای پیام /اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار